چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
عتیقه صهیمی، قاری از کشور سنگاپور

حوزه/بانوی قاری شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور سنگاپور با اشاره به ارتقای سطح مسابقات قرآن در ایران گفت: سطح مسابقات خیلی بالاتر از مسابقات بین‌المللی کشورهای دیگر است که سابقه حضور داشتم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، خانم عتیقه صهیمی، قاری از کشور سنگاپور در حاشیه اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از هفت سالگی فعالیت‌های قرآنی خود را شروع کردم؛ در این مسابقات در رشته قرائت تحقیق به رقابت پرداختم.

وی افزود: سال ۲۰۱۹ در مسابقات مجمع جوانان جنوب غربی آسیا در برونئی رتبه دوم رشته قرائت و همچنین رتبه سوم قرائت در مسابقات بین‌الملی کوالالامپور در سال ۲۰۱۷، رتبه پنجم این مسابقات در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۰۹ را کسب کردم.

بانوی قاری شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن از کشور سنگاپور تصریح کرد: رتبه اول مسابقات ملی سنگاپور در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ و ۲۰۲۳ و رتبه دوم این مسابقات در سال ۲۰۱۹ را کسب کردم.

صهیمی با اشاره به میزبانی خوب ایران در این مسابقات یادآور شد: سطح مسابقات خیلی بالاتر از مسابقات بین‌المللی کشورهای دیگر است که سابقه حضور داشتم.

وی عنوان کرد: خیلی مقامات تحقیق قرآن را به خوبی بلدم ولی در سنگاپور این موضوع هنوز نهادینه نشده است؛ جلسات آموزشی این حوزه در سنگاپور خیلی برقرار نیست ولی تلاش می‌کنم که آموزه‌های خود را به جامعه مختلف در این کشور منتقل کنم.

۳۱۳/۱۷

نظر شما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha