چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1155910
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
فرمانده

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: دهه کرامت فرصت ناب برای ترویج فرهنگ فاطمی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی،فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و دهه کرامت را به هم استانی های ولایتمدار، کلیه همکاران خدوم ، خانواده های آنان و همه دختران سرزمین ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است :
دهه اول ذی القعده که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، ایام بسیار مبارک و پربرکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران است و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربی است که زانوی ادب بر زمین نهاده اند.

دهه کرامت یادآور لطیف ترین علایق و مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام بزرگ برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار کرده، غربت و بیماری و مرگ را در فصل جوانی برای او آسان کرده است، دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است. این که می توانند رهبری دلهای صدها میلیون مسلمان رادر طی اعصار عهده دار بشوند.

فاصله این دو میلاد فرخنده دهه کرامت نامگذاری شده است بی شک از دامان اهل بیت (ع)چهره های پرفروغ و شخصیت های با ارزشی به جهان بشری عرضه شده که در این میان حضرت معصومه جایگاه ویژه دارند.

حضرت معصومه (س) جایگاه ویژه ای در بین بانوان مسلمان شیعه دارد و به همین دلیل ضروری است بانوان جامعه از زندگی وی که مظهر کرامت و فضیلت است الگو بگیرند و راه و رسم زندگی ائمه اطهار (ع) را سرمشق خود قرار دهند.

دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت ( ع ) و تکریم مقام ولایت فراهم می شود.

این دهه، زمان مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت (ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

اینجانب ایام بسیار مبارک و پر برکت ولادت سراسر نور و شادی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و یازدهم ذیقعده میلاد فرخنده و پر نور و سرور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع ) و دهه نورانی کرامت را به همه پیروان راستین ائمه معصومین (ع )، هم استانی های ولایتمدار، کلیه همکاران خدوم و خانواده های محترم آنان و همه دختران سرزمینم تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدوارم در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری خردمندانه فرماندهی (معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همواره در کانون گرم خانواده موفق و مؤید باشید.


فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha