شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1157074
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
اخبار کوتاه

حوزه/ برگزاری جلسه ستاد عتبات عالیات شهرستان عسلویه، دیدار مسئولین صندوق کارآفرینی امید شهرستان گناوه با امام جمعه، درخشش کنگان در مراسم تقدیر از برگزیدگان ستادهای نماز جمعه کشور، دیدار امام جمعه عالیشهر با نوجوانان فعال فرهنگی و گروه سرود نسیم انتظار عالیشهر و تجلیل از متولیان امامزاده میرمحمد خارگ از خبرهای فرهنگی کوتاه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد عتبات عالیات شهرستان عسلویه امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه عبدویی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان عسلویه و مطاف رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گزارش مبسوطی از فعالیت‌های این ستاد را ارائه کردند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه نیز ضمن تبریک میلاد دهه کرامت از فعالیت‌های ارزشمند این ستاد تشکر کرد.

وی با استناد به فرمایشات ائمه هدی، هر نوع خدمت به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را موجب و اسباب تقرب به درگاه خداوند دانست و جهت هرگونه همکاری و مساعدت در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

دیدار مسئولین صندوق کارآفرینی امید شهرستان گناوه با امام جمعه

مسئولین صندوق کارآفرینی امید شهرستان امروز با امام جمعه گناوه دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه شد و سپس برخی موارد از جمله بحث تعیین و اختصاص یک مکان برای فعالیت های آن صندوق، جهت جلوگیری از انتقال امتیاز صندوق به سایر شهرستان ها و تجمیع شعب شمال استان بوشهر در شهرستان گناوه و شروع به کار مجدد آن صندوق مطرح شد.

در این نشست حجت الاسلام سی عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه قول مساعدت و همکاری داد و بیان داشت: ارائه تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال جوانان کاری بسیار ارزشمند بوده و عملی در جهت تحقق شعار سال یعنی (جهش تولید با مشارکت مردم) می باشد، لذا همه ما مسئولین باید به تسهیل مشکلات و موانع چنین موسساتی کمک کنیم.

درخشش کنگان در مراسم تقدیر از برگزیدگان ستادهای نماز جمعه کشور

در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری ستادهای برگزاری نماز جمعه کشور با عنوان قلب شهر در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، ستاد برگزاری نمازجمعه کنگان به عنوان ستاد برگزیده کشوری در محور تبلیغ و تولیدات هنری و رسانه ای معرفی شد.

ستاد نماز جمعه کنگان در محورهای میزبانی و تکریم نونهالان و کودکان و همچنین ویژه برنامه های معرفی و عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از نامزدهای کسب عنوان برتر معرفی شد.

دیدار امام جمعه عالیشهر با نوجوانان فعال فرهنگی و گروه سرود نسیم انتظار عالیشهر

حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر و مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران با حضور در مسجد الجواد (ع) با نوجوانان فعال فرهنگی و گروه سرود نسیم انتظار عالیشهر دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه عالیشهر در این دیدار به نوجوانان توصیه کرد: با ارتباط بیشتر و نزدیک با خدا می توانید موفقیت های بیشتری را در جهت پیشرفت و تعالی خود بدست آورید.

حجت الاسلام حمیدی نژاد همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر و مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران نیز درخواست کرد نسبت به اختصاص بودجه و حمایت از کارهای فرهنگی جوانان و نوجوانان شهر عنایت لازم را داشته باشند.

این دیدار با حضور بازرس ایران سرود ، مرجع سرود استان جهت تاییدیه ارتقاء گروه سرود نسیم انتظار به مرحله نیمه نهایی سرود کشور برگزار شد.

تجلیل از متولیان امامزاده میرمحمد خارگ

به مناسبت ۵ ذی القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، امروز اعضای شورای فرهنگ عمومی با حضور در امامزاده میرمحمد جزیره خارگ از متولیان امامزاده تجلیل کردند.

امام جمعه خارگ ضمن تبریک ایام دههٔ کرامت گفت: تجلیل از امامزادگان، تجلیل از دین و مکتب ناب اسلام است.

حجت الاسلام محمود کارگر ضمن شنیدن مطالبات بانیان گفت: نسبت به مرمت و توجه به ساختمان امامزاده در خطبه های نماز جمعه تذکرات لازم به میراث فرهنگی داده شده است و امید است با سرعت به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha