چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
دوره شبهه شناسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اولین دوره تخصصی پاسخ به شبهات با عنوان" شبهه‌ شناسی‌ روش‌ پاسخ‌ و مواجهه" در هرمزگان برگزار می‌شود.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: اولین دوره تخصصی پاسخ به شبهات با عنوان "شبهه‌شناسی‌ روش‌ پاسخ‌ و مواجهه (مسئله‌یابی، روش پاسخ‌گویی و شناخت جریان‌های تولیدکننده شبهه با رویکرد به شبهات قرآنی) " در روز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۸ در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با حضور طلاب و مبلغین مدارس علمیه خواهران این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره کاربردی با تدریس استاد برجسته کشوری در حوزه پاسخ به شبهات، حجت الاسلام حکیمیان نویسنده کتاب منطق شناخت شبهه برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، با اشاره به اینکه این دوره با هدف تربیت مبلغ در راستای پاسخگویی به شبهات برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان واقع در خیابان آیت الله غفاری، کوچه ۱۳ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این دوره، دو گواهی معتبر از سازمان تبلیغات و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان اعطا خواهد شد، ابراز کرد: اختتامیه دوره پیرامون شبهه شناسی در باب حجاب و عفاف و بررسی طرح نور خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha