چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1157171
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
جشن تکلیف ۵ هزار نفری دختران سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ جشن آغاز بندگی پنج هزار دختر نومکلف در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جشن عبادت پنج هزار نفری دختران نو مکلف از سراسر کشور در صحن صاحب زمان (عج) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

سن تکلیف و آیین جشن تکلیف برای همه نو تکلیف ها بسیار خاطره انگیز و به یادماندنی است اما این جشن برای دختران کمی متفاوت تر استظ؛ چون قرار است لباسی از جنس لباس فرشتگان بر تن کنند.

بسیاری از آنان برای اولین بار چادرهای سفید سر می‌کنند تا اولین درس خود یعنی حیا را تمرین کنند، به همین خاطر شور و شوقی وصف نشدنی دارند.

جشنی دخترانه در حرم بهترین دختر دنیا

حالا اگر دختر باشی قرار باشد این بندگی را در کنار حرم بهترین دختر دنیا و در روزهایی که به نام دختر نام گرفته است آغاز کنی دیگر روی زمین بند نمی‌شوی و این دقیقا حس و حال پنج هزار دختر نو تکلیفی بود که امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از سراسر کشور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها گرد هم آمده بودند تا آغاز عبادت و بندگی شان در کنار بانوی کرامت جشن بگیرند و عهد ایمان و دلدادگی با خدای خود ببندند.

حرم حضرت معصومه سلام الله علیها که این روزها به زیبایی آذین بندی شده است امروز میزبان این دختران ۹ ساله‌ای بود با چادر نماز سفید و سجاده‌هایی صورتی حاضر شده بودند تا بندگی معبود و پذیرش مسئولیت را جشن بگیرند.

جشنی دخترانه در حرم بهترین دختر دنیا

در این جشن که به همت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار شده بود فضایی مفرح و یه یاد ماندنی برای این دختران ایجاد شد.

در ابتدا خادمان کریمه اهل بیت سلام الله علیها با شاخه‌ گل و پرچم های ایران و بهترین دختر دنیا به استقبال این نومکلف‌ها آمدند.

جشنی دخترانه در حرم بهترین دختر دنیا

اجرای سرودهایی شاد با موضوع دختر و حضرت معصومه سلام الله علیها نیز از جمله برنامه های این جشن دخترانه بود که نشاط زیادی را ایجاد کرده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha