شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
پوستر فصلنامه

حوزه / دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) شماره سوم فصلنامه علمی امام رضا (ع) و علوم روز، سال اول بهار ۱۴۰۳ را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، شماره سوم فصلنامه علمی امام رضا(ع) و علوم روز، به صاحب‌امتیازی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، مدیرمسئولی نعمت‌الله فیروزی و سردبیری جواد ایروانی در ۱۵۳ صفحه منتشر شد.

در این شماره به واکاوی مؤلفه‌های رفتار درمانی دینی در سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) به قلم حسین خاکپور، مریم توکل نیا و تحلیل مضمونی مؤلفه‌های اقتصادی در شبکه روایات امام رضا (ع) به نگارش ثریا قطبی، فاطمه باغانی پرداخته‌شده است.

از دیگر مقالات این شماره می‌توان به‌نظام تعاملی محیط‌زیست پایدار و اقتصاد خانواده مبتنی بر اندیشه و سیره رضوی به قلم زهرا طالب‌زاده، فاطمه رضایی پیر زمان، حمیدرضا سوداگر، جایگاه خرما در سبد غذایی از نگاه امام رضا (ع) و مقایسه آن با یافته‌های علمی روزبه قلم علی جلائیان اکبر نیا، محمد مهیار میرزاده اشاره کرد.

همچنین در این شماره با مقاله‌های بررسی میدانی بهبود سلامت جسمی و روحی در پرتو عمل به آموزه‌های طبی امام رضا (ع) مطالعه موردی: روستاهای منتخب استان زنجان به نگارش جواد معصومی و دیگر مقاله بررسی نظریه سیستم ارزشی گوردن آلپورت از منظر امام علی بن موسی‌الرضا (ع) تبیین شاخص ارزش‌گذاری به انسان از منظر ایشان به قلم علی طحانی به پژوهش پیرامون اندیشه و سیره امام رضا (ع) پرداخته‌شده است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha