شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سلیم

حوزه/ سید سلیم المنتصر فعال سیاسی یمنی طی یادداشتی نوشت: آمریکا با همکاری صهیونیست‌ها بندری مصنوعی در سواحل غزه ساختند اما هدف واقعی آن جابجایی اجباری فلسطینی ها به جزیره قبرس و سپس پراکنده کردن فلسطینی ها در چندین کشور است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، با گذشت بیش از ۷ ماه از جنگ غزه و شهادت حدود ۴۰ هزار فلسطینی در این مدت رژیم صهیونیستی در سایه سکوت کشورهای عربی ماشین جنگی خود را به سوی رفح به راه انداخته است و در این شرایط تنها راه حل قضیه فلسطین بیداری آزادگان جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان در کشورهای مختلف است.

در همین راستا سید سلیم المنتصر فعال سیاسی یمن یادداشتی نوشته است.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا به امروز، همه چیز در آنجا هدف قرار گرفته است، از زیرساخت‌ها گرفته تا ساختمان‌های مسکونی و تمام نقاط دیدنی غیرنظامی ویران شده و تمام عناصر حیات از بین رفته است به طوری که نوار غزه به مکانی نامناسب برای زندگی فلسطینی ها تبدیل شده و فلسطینی ها را بین دو امر مخیر کرده که هر دو آنها تلخ است یا ماندن در نوار غزه و مرگ و گرسنگی و یا ترک نوار غزه بدون بازگشت است.

نوار غزه در حال حاضر از هر سو در محاصره صهیونیست‌ها قرار دارد و پس از تسلط نظامیان اشغالگر بر گذرگاه زمینی رفح، تنها دریا به عنوان تنها راه خروج فلسطینی ها از نوار غزه تبدیل شد آمریکا با همکاری صهیونیست‌ها به بهانه کمک رسانی به فلسطینیان، بندری مصنوعی در سواحل غزه ساختند اما هدف واقعی در پشت آن جابجایی اجباری فلسطینی ها از سراسر آن به جزیره قبرس و سپس پراکنده کردن فلسطینی ها در چندین کشور است.

همه چیز طبق برنامه ریزی شده توسط صهیونیست ها پیش می رود و به زودی نوار غزه از جمعیت خود تخلیه می شود و تنها تعداد کمی از مجاهدین و ساکنان باقی خواهند ماند که از آوارگی اجباری امتناع می ورزند و متأسفانه این افراد به وحشتناک ترین شکل کشته خواهند شد و باقیمانده نوار غزه بر سر آنها بمباران خواهد شد.

در این میان نتانیاهو به اسرای صهیونیست در نوار غزه اهمیتی نمی دهد، اما چیزی که برایش اهمیت دارد تلاش برای خلاصی از مقاومت و گسترش دامنه جغرافیایی رژیم صهیونیستی و رسیدن به مرزهای مصر و مقدمه سازی برای رسیدن به نیل مصر به عنوان آینده و چشم انداز آنها است.

آنچه در انتظار کشورهای عربی پیرامون فلسطین است، بدتر و تاریک تر از شرایطی است که اکنون مردم نوار غزه با آن دست و پنجه نرم می کنند و نوبت به همه ملت های عربی و اسلامی می رسد عرب هایی که که فلسطینیان را رها کردند و به آنها بی توجه بودند و به جای جهاد و غرور تسلیم و ذلت را پذیرفتند. جاه طلبی های صهیونیستی و غربی تنها به فلسطین محدود نمی شود، بلکه بزرگترین هدف صهیونیست ها و غرب، نابودی اسلام است و اشغال کشورهای اسلامی و دستیابی به اماکن و ثروت های جهان اسلام که دارای موقعیت جغرافیایی مهمی در میانه جهان و منابع طبیعی عظیمی است که جهان غرب از آن بی بهره است.

تنها راه حل در حال حاضر برای جلوگیری از این فاجعه، تهاجم زمینی به رژیم صهیونیستی از هر طرف، آزادسازی الاقصی شریف و تمام فلسطین اشغالی، بازگرداندن شهرک نشینان به کشورهایشان و حذف پایگاه های آمریکایی از خاورمیانه به زور و یا قدرت است.

بدون شک غرب نسبت به این اقدامات واکنش نشان خواهد داد، اما هزینه جهاد فی سبیل الله و دفاع از مظلوم کمتر از هزینه تسلیم و سازش و ذلت در برابر اشغالگران و خشم پروردگار عالمیان است که دستاورد آن غفلت از مقدسات اسلام و خون مسلمانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha