یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1157869
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
2

حوزه/ در راستای تداوم برگزاری سلسله کارگاه های توانمندسازی مبلغان استان فارس، دوره تکمیلی دانش افزایی تبلیغی ویژه مبلغان طرح امین و هجرت شهرستان های مُهر و گله دار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از فارس، در دوره تکمیلی دانش افزایی تبلیغی ویژه مبلغان طرح امین و هجرت شهرستان های مُهر و گله دار که به همت مؤسسه سراج منیر توحید فارس و با همکاری مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان فارس، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مرکز تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی (مفتاح) برگزار شده، مبلغان در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی، آموزش های لازم را پیرامون مبانی توحید از دیدگاه قرآن و شبهات پیرامونی آن فرا گرفتند.

این سلسه کارگاه ها در پی نیازسنجی از مبلغان خواهر و برادر و کُنشگران فرهنگی طراحی شده و تاکنون در شهرستان های لارستان، گراش، زرین دشت برگزار گردیده و در سایر شهرستان های هدف نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام صبور، مدیر مؤسسه سراج منیر توحید فارس با اشاره به این دوره که پنجمین دوره از سلسه دوره های توانمندسازی است، ابراز داشت: همکاری خوبی بین این چهار مجموعه انجام گرفته و به لطف الهی، مسئولین شهرستانی هم همکاری شایسته ای در زمینه تسهیلگری برای برگزاری این دوره ها داشته اند.

وی افزود: برگزاری این دوره نمونه ی خوبی از کار تشکیلاتی فراسازمانی و هماهنگ است که می توان با تکرار و استمرار چنین حرکت هایی مطابق نیاز مخاطبین، گام جدی و مؤثری در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و مقابله با شبیخون اعتقادی و فرهنگی دشمن برداشت.

گفتنی است، مؤسسه سراج منیر توحید یک موسسه فرهنگی، پژوهشی، آموزشی است که تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی است که در زمینه مقابله با فرقه های تکفیری به فعالیت می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha