بازدید مدیر حوزه علمیه استان یزد از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه میبد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در سفری به شهرستان میبد از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه حضرت حجت ابن الحسن (عج) بازدید کرد.

مصطفی رضاییان معاون منابع انسانی و پشتیبانی مدیریت حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ضمن اشاره به بازدید مدیر حوزه علمیه استان یزد از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه حجت ابن الحسن (عج) شهرستان میبد،گفت: یکی از امور زیربنایی و برنامه‌های در دست اقدام، تکمیل پروژه‌های احداثی مدارس علمیه استان یزد می‌باشد که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مهم در حال انجام است.

وی افزود: در همین خصوص، بازدید و جلسه‌ای با حضور مدیر حوزه علمیه استان یزد در مدرسه علمیه حضرت حجت ابن الحسن (عج) شهرستان میبد انجام شد که ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت این مدرسه، روند عمرانی طی شده تاکنون مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص ادامه عملیات و رفع موانع موجود بحث و تبادل‌نظر شد.
رضائیان با اشاره به اینکه در ساخت حوزه‌های علمیه، امور مختلفی نیاز به ارائه طرح، کارشناسی و پیگیری تا حصول نتیجه دارد، اظهار داشت: هرگونه مساعدت و اقدامی که بتواند در تکمیل هر چه زودتر پروژه‌ها و به بهره‌برداری رسیدن آنها انجام شود از سوی مدیریت استان قطعا به عمل خواهد آمد کما اینکه تاکنون پیگیری‌ها و اقدامات متعددی در این خصوص صورت پذیرفته است.
وی افزود: ساخت مدرسه علمیه میبد مانند سایر پروژه‌های احداثی حوزه علمیه استان یزد با لحاظ ضوابط حوزوی و معماری اصیل اسلامی در دست اقدام می‌باشد که امیدواریم با تصمیمات اخذ شده، بخش اعظم پروژه در آینده نزدیک تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در تأمین اعتبار و تهیه خیّری مصالح مورد نیاز، با رایزنی‌های انجام شده از سوی مدیریت استان بخشی از مصالح موردنیاز پروژه‌ها از منابع و انجمن‌های خیّری خارج از استان تأمین خواهد شد و در خصوص سایر مدارسی که پروژه احداثی ندارند نیز در تلاش هستیم در بخش تعمیر و تجهیز کمک‌های لازم را به عمل آوریم.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha