پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
دوفصلنامه معنویت پژوهی اسلامی

حوزه/ چهارمین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «معنویت پژوهی اسلامی» به همّت پژوهشکده اخلاق و معنویت و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همّت پژوهشکده اخلاق و معنویت و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی چهارمین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «معنویت پژوهی اسلامی» مربوط به پاییز و زمستان ۱۴۰۲ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jsr.isca.ac.ir بارگذاری گردید.

بر اساس این گزارش، «الگوی مفهومی مؤلفه‌های هوش معنوی و روش‌های تقویت آن در صحیفه سجادیه » اثر زهرا آبیار؛ «مقایسه «عشق معنوی» در معنویت پست‌مدرن و عرفان اسلامی» نوشته بهزاد حمیدیه؛ «چیستی «ذهن‌آگاهی» در انیمیشن «روح» و نسبت‌سنجی آن با «حضور قلب» در عرفان اسلامی» به قلم احمد شاکرنژاد از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «تبیین رابطه عشق و فناء از دیدگاه ملاصدرا و عین‌القضات همدانی» نوشته نرگس‌السادات روح‌الامین و سید احمد غفاری قره باغ؛ «بررسی انتقادی «زیست- جهان معنوی» در اندیشه کارن آرمسترانگ و تنزین گیاتسو» به قلم محمدحسین کیانی؛ «مقایسه و نسبت‌سنجی تجربه معنوی در دیدگاه داوسن چرچ و معنویت اسلامی» اثر علیرضا قائمی‌نیا و مرتضی فیضی‌زاده از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha