پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1153107
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
پذیرش در حوزه خراسان

حوزه/ مدرسه علمیه شهید شفیعی، با بیش از ۱۹ سال سابقه آموزشی و تربیت طلبه انقلابی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از میان داوطلبان مقطع دیپلم به بالا طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه شهید شفیعی، با بیش از ۱۹ سال سابقه آموزشی و تربیت طلبه انقلابی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از میان داوطلبان مقطع دیپلم به بالا طلبه می پذیرد.

از جمله اهداف و رسالت های این مدرسه می توان به پایش رشد تحصیلی و علمی طلاب تحت نظارت اساتید مجرب وتوانمند حوزه علمیه خراسان، توجه و اهتمام به سنت های حوزوی به جهت پیشرفت علمی از قبیل مباحثه، پیش مطالعه و... و همچنین جذب استاد از میان طلاب مستعد در حال تحصیل و فارغ التحصیل مدرسه اشاره کرد.

از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه نیز می توان به رویکرد تربیت طلاب با محوریت اندیشه های امامین انقلاب، اهتمام ویژه به حضور فعال طلاب در فعالیت های فرهنگی جهادی، برگزاری نشست های بصیرت افزایی در مناسبت های مختلف، برگزاری جلسات اخلاق به بهره مندی استادان برجسته اخلاق، بهره مندی از اساتید موفق و مطرح روانشناسی حوزه رشد فردی و همسرداری، پایش رشد تحصیلی و علمی طلاب تحت نظارت اساتید مجرب وتوانمند، توجه به سنت های حوزوی از قبیل مباحثه، مطالعه و... و جذب استاد از میان طلاب مستعد در حال تحصیل و فارغ التحصیل مدرسه اشاره کرد.

همچنین قبولی در آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان، قبولی در مصاحبه ورودی مدرسه و دارا بودن مدرک دیپلم به بالا از جمله شرائط پذیرش متقاضیان کسب علوم و معارف دینی برای ثبت نام در این مدرسه می باشد.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به سامانه پذیرش به نشانی https://sanjesh.hozehkh.com مراجعه و مدرسه علمیه شهید شفیعی را به عنوان اولویت اول خود انتخاب کنند و یا جهت دریافت و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خیابان امام رضا(علیه السلام)، چهارراه دانش نبش شهید حنایی ۱۵ مدرسه علمیه شهید شفیعی مراجعه نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha