یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ز

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به طرح ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان امید دارند با فتح سنگر عفاف و حجاب نظام اسلامی راتضعیف کنند بنابراین برای مقابله با این توطئه، بایستی همراهی، هماهنگی و انسجام در همه دستگاه‌های متولی قانونی و حاکمیتی بوجود آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در نشست مشترک با جمعی از طلاب و نمایندگان مجمع نمایندگان طلاب سراسر کشور که بصورت دوره ای جهت بررسی مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی در استان حضور داشتند، طی سخنانی بیان داشت: دشمن برای ضربه زدن به انسجام، غیرت و باورهای دینی مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و ما باید با جهاد تبیین و اقدامات فرهنگی مناسب با آن مقابله کرده و آموزه‌های ناب اسلامی را در جامعه بسط و گسترش دهیم و به عده‌ای فریب خورده اجازه ندهیم تا عفت و نجابت زنان جامعه را نشانه بگیرند.

وی با اشاره به اثرات مثبت اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در پیشگیری از وقوع جرائم و ناهنجاری‌ های اجتماعی، گفت: اقدامات فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب قابل تقدیر است.

امام جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در تأمین نظم و امنیت، گفت: مردم باید ضمن همکاری با پلیس، به ارزش‌ها و شئون اسلامی احترام بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این نشست، داشتن اراده را مهمترین رکن در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد و گفت: برای احیای عفاف و حجاب، اراده همگانی و اجماع عمومی نیاز ضروری جامعه است.

وی با اشاره به طرح ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان امید دارند با فتح سنگر عفاف و حجاب نظام اسلامی را تضعیف کنند بنابراین برای مقابله با این توطئه، بایستی همراهی، هماهنگی و انسجام در همه دستگاه‌های متولی قانونی و حاکمیتی بوجود آید و همه پای کار باشند و منسجم و با برنامه عمل کنند و به این مطالبه عمومی مردم پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن قدردانی از اقدام انقلابی سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور و با برکت خواندن طرح نور، بیان داشت: انتظامی علاوه بر اقدامات مؤثر در حوزه نظم و امنیت که وظایف قانونی این سازمان است با اقدام قانونی خود خلأ های موجود در حوزه عفاف و حجاب را پرکرده و فضای بسیار خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده و با روحیه جهادی و معنوی، مسئولیتها و وظایف برزمین مانده سایر دستگاهها را در این طرح به خوبی انجام می دهد و موجب دلگرمی مردم متدین و آحاد مردم شده و ما به آینده این طرح امیدواریم و در این طرح معنوی تمام قد از اقدامات انتظامی استان حمایت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha