دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دیدار رئیس جمهور با آیت الله العظمی سبحانی

رئیس جمهور با آیت الله العظمی سبحانی دیدار و گزارشی از اوضاع کشور را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه دیدار با مراجع عظام تقلید با آیت الله العظمی سبحانی دیدار کرد.

قدردانی از تلاش‌های دولت

حضرت آیت‌الله سبحانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) نزدیک شدن به سالروز ولادت امام رضا (ع) و نیز آغاز دهه کرامت به رئیس جمهور و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه دولت مردمی برای بهبود وضعیت کشور، سفرهای استانی رئیس جمهور را نمود برجسته این تلاش‌ها توصیف و تصریح کردند: تلاش‌ها و سفرهای استانی دولت مردمی تاثیر جدی و قابل توجهی در تسریع روند پیشرفت کشور و از جمله تغییر ملموس وضعیت استان قم داشته است.

تاکید بر مهار تورم و بهبود معیشت مردم

ایشان همچنین با بیان اینکه تلاش برای تبدیل مشکلات و تهدیدها به فرصت سازندگی و آبادانی، روند ترقی و پیشرفت کشور را سرعت خواهد بخشید، خواستار توجه بیشتر به مسائلی از جمله بهبود معیشت اقشار کم درآمد، مهار عوامل تورم‌زا در اقتصاد کشور، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای و توجه به ملاحظات دینی در ساخت مسکن شد.

رئیسی: دولت در مسیر صحیح حل مشکلات گام برمی‌دارد

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی نیز در این دیدار ضمن تبریک متقابل ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع) به این مرجع معظم تقلید، با ارائه توضیحاتی درباره اقدامات و تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات و بهبود اداره امور کشور، تصریح کرد: دولت با این باور که با وجود همه محدودیت‌ها مشکلات کشور با توکل بر خدا و تکیه بر توانمندی‌های داخلی قابل حل و فصل است، برای تامین مطالبات و رفع دغدغه‌های مردم تلاش می‌کند.

رئیس جمهور افزود: آمارها و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی‌دارد و کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحدهای تولیدی راکد، کاهشی شدن نرخ تورم و رشد نقدینگی و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای پیگیری دغدغه عموم مردم کشور گواه این مدعاست.

وی همچنین در تشریح اقدامات دولت برای رفع مشکل مسکن به عنوان یک دغدغه جدی در جامعه، به تلاش برای جبران کاستی‌ها و کم‌کاری‌های باقیمانده از گذشته و تغییر رویکرد دولت در ساخت واحدهای مسکونی ویلایی به جای واحدهای آپارتمانی در مناطقی که مشکل تامین زمین وجود ندارد، اشاره کرد.

رئیسی افزایش قابل توجه دریافتی مستمری بگیران، رایگان شدن آب، برق و بیمه سلامت برای دهک‌های پایین، تلاش برای توانمندسازی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و اجرای طرح کالابرگ را که با استقبال 60 درصدی مردم مواجه شده است، بخشی دیگر از تلاش‌ها و برنامه‌های دولت برای بهبود معیشت اقشار کم درآمد عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدار رئیس جمهور با آیت الله العظمی سبحانی + عکس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha