دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تصاویر/ حضور نماینده ولی فقیه در زنجان در انتخابات مجلس

حوزه/ استاندار زنجان گفت:‌ برگزاری دور دوم انتخابات نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی برای محکمتر شدن پایه‌های دموکراسی در کشور، ساز و کارهای مناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، محسن افشارچی امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی و انداختن رای خود در صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ برای اینکه انتخابات بی‌نقص و بی‌هیچ حرف و حدیثی برگزار شود، در دور اول نامزدهایی که تعداد آرای لازم را برای حضور در مجلس کسب نکنند، در دور دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: برگزاری انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده امروز برگزار می‌شود.

افشارچی، با اشاره به ضرورت شرکت واجدان شرایط در انتخابات در این ۲ حوزه انتخابیه در استان زنجان، ابراز کرد: از پنج نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی، سه نماینده به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند و ۲ نماینده دیگر در این دوره انتخاب می‌شوند که این تعداد کم نیست و در سرنوشت استان طی چهار سال آینده بسیار موثر هستند.

استاندار زنجان گفت:‌ برگزاری دور دوم انتخابات نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی برای محکمتر شدن پایه‌های دموکراسی در کشور، ساز و کارهای مناسبی دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha