پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حضور پرشور مردم کرمانشاه در پای صندوق های رای ، به منتخبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه، در پیام مشترکی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منتخبان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، در پیام مشترکی ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منتخبان تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و بصیر شهرستان کرمانشاه، با حضور پرشور و آگاهانه خود این بار در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن ادای تکلیف و استفاده‌ از حق قانونی و ملی خود در مهمترین رویداد سیاسی سال، مسئولانه و فعالانه نقش آفرینی کردند و نشان دادند که امیدوارانه و پیوسته برای همراهی و کمک در اصلاح امور و پیشرفت استان و کشور، در میدان حضور دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از هوشیاری و زمان‌شناسی مردم شریف شهرستان کرمانشاه که کار ناتمام مرحله اول انتخابات را به زیبایی و شایستگی تکمیل کردند، از تلاش و اهتمام چندین‌ماهه کلّیّه عوامل اجرایی، نظارتی و تأمین امنیت انتخابات، بابت برگزاری شایسته دو مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزاریم.

همچنین با تبریک به همه منتخبان ملت در استان کرمانشاه، سربلندی و توفیق الهی را برای آنان مسئلت می‌کنیم و امیدواریم مجمع نمایندگان استان در مجلس دوازدهم، با وحدت و برادری قدرشناس حضور گسترده و اعتماد مردم شریف استان باشند و فضای رقابت انتخاباتی را به همدلی و رفاقت تبدیل کنند و برای تأمین منافع ملی و رفع دغدغه‌های مردم شریف استان، نهایت تلاش و توان خود را بکار بگیرند، تا موجب افزایش امید و اعتماد مردمی در استان و کشور شوند.

در پایان سلامت و سعادتمندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

حبیب الله غفوری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی

استاندار کرمانشاه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha