پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم شهرستان های خرم آباد و چگنی در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در پیامی از حضور پرشور مردم خرم آباد و چگنی در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم

حضور مردم مومن و انقلابی شهرستان های خرم‌آباد و چگنی در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) ، دیگر بار ثابت کرد که این ملت با همدلی و وحدت همواره پشتیبان آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خواهان اعتلا و سربلندی میهن عزیزمان هستند.

بدون شک حضور چشمگیر، ارزشمند و حماسی مردم که حاکی از حمایت دیگر باره ملت همیشه در صحنه ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی، تشکیل مجلس قوی و دلگرمی برای منتخبین ملت خواهد بود.

اینجانب ضمن تشکر از عموم مردم فهیم و شریف حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی و همه افرادی که با حضور حماسی، وحدت‌آفرین و هوشیارانه خود در مرحله دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب ثبت کردند، مراتب امتنان و قدردانی خود را از همه عوامل اجرایی و دخیل در امر برگزاری انتخابات از جمله هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای اداری، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، نیروهای پشتیبانی،صداوسیمای مرکز لرستان، خبرنگاران و اصحاب رسانه و همه عزیزانی که به هر نحوی با تلاش و همراهی خود،زمینه برگزاری انتخاباتی سالم،قانونمند، امن، رقابتی،پرشور و باشکوه را فراهم کردند و همچنین همه نامزدهای محترم و طرفداران آنها که با حضور با متانت خویش در رقابت تبلیغاتی موجب ایجاد شور سالم و منضبط انتخاباتی میان مردم شدند ابراز می دارم.

از خداوند منان اقتدار،عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی،رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسئلت دارم.

در پایان ضمن تبریک به تمام منتخبان این دوره مجلس شورای اسلامی،رجاء واثق دارم با توکل بر خداوند متعال و با وحدت و همدلی همه عزیزان،در چهار سال آینده بیش از پیش مشکلات استان رفع شود و برگ زرینی در خدمت به مردم غیور لرستان رقم بخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha