پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: متاسفانه درباره زندگی پربار حضرت معصومه(س) آنچنان که باید کار نشده و لذا باید اعتراف کرد که دختران و زنان ایرانی با شخصیت این زن بزرگ جهان اسلام به نوعی غریبه هستند که این یک عیب و یک کاستی در حوزه معارف دینی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: دهه کرامت دهه بزرگی برای شناخت درست و کامل معارف دینی و قرآنی می‌باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: در این دهه به خوبی می‌توان بسیاری از مسائل دینی و مذهبی را با استفاده از ظرفیت علمای دینی و حوزویان در جامعه تبیین کرد.

وی یادآور شد: از سوی دیگر در این دهه باید نسبت به شناخت شخصیت فردی و اجتماعی حضرت معصومه(س) و همچنین امام رضا(ع) نیز اهتمام بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام محمودی با انتقاد از اینکه در بحث معرفی دقیق و کامل شخصیت حضرت معصومه(س) به بانوان و زنان ایرانی و مسلمان کم‌کاری‌هایی انجام گرفته است، عنوان کرد: متاسفانه درباره زندگی پربار این بانوی بزرگ اسلام آنچنان که باید کار نشده و لذا باید اعتراف کرد که دختران و زنان ایرانی با شخصیت این زن بزرگ جهان اسلام به نوعی غریبه هستند و شناخت بسیار اندکی از ایشان دارند که این یک عیب و یک کاستی در حوزه معارف دینی محسوب می‌شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: بی‌شک شناخت دقیق و درست از زندگی شخصی و اجتماعی حضرت معصومه(س) می‌تواند یک الگوی درست و کامل برای دختران مسلمان در این اوضاع نابسامان اجتماعی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha