پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ی

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران جشنواره "آه و آهو" در کاشان گفت: والاترین و بالاترین پیام جشنواره رهسپار بودن در مسیر ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک شامگاه یکشنبه در همایش بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه و سومین شب از برگزاری شانزدهمین جشنواره آه و آهو در کاشان افزود: امروز که اسلام عزیز از همیشه درخشان‌تر و شعائرش از همیشه تابناک‌تر است، مرهون ایستادگی امت بزرگ اسلام است.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران آفاق عالم را روشن کرده و پیام تشیع و ولایت به همگان رسیده است و حتی کسانی که در شناسنامه‌شان تشیع نوشته‌ نشده، عملا در پی شعائر این آئین مقدس هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با قرائت آیه 24 سوره سجده "وَجَعَلْنَا مِنْهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا لَمَّا صَبَرُوا وَکَانُوا بِآیَاتِنَا یُوقِنُونَ " بیان کرد: خداوند سبحان، پیامبران الهی، امامان، پیشوایان و همگان را با دو ویژگی و خصلت ممتاز "صبر و استقامت" و "یقین و ایمان راسخ به خدا" به سوی خود فرا می‌خواند.

وی تاکید کرد: امروز مسلمانان جهان در مسیر والای اهل‌بیت (ع) و ولایت آنها به این دو بال نیازمند هستند چراکه این دو خصلت ممتاز یعنی صبر، استقامت و پافشاری و عقیده، ایمان و انگیزه‌های‌مان را به آن سرچشمه جوشان و فروزان می‌رساند.

حجت‌الاسلام بلک تصریح کرد: ملت شریف ایران از نغمه‌های "حاج قاسم‌ها" آموخته‌اند امروز بیش از هر روز به فرج امام زمان (عج) و امت اسلام نزدیک‌تر شده است و فتح، ظفر و پیروزی انشاءالله نزدیک‌تر از همیشه است.

وی ابراز امیدواری کرد: پشت سر مولا و مقتدایمان قامت بگیریم و در سایه‌سار قدس عزیز، صفوف فولادین را کنار هم تشکیل دهیم و تکبیر نماز را پشت سر امام، رهبر و مولایمان بگوئیم و دسته جمعی به استقبال از امام عصر (عج) برویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با قدرانی از حضور خادمان امامزادگان منطقه بزرگ کاشان، تصریح کرد: امامزادگان عظیم‌الشان هر کدام مدخل و دروازه‌ای به سوی ولایت اهل‌بیت علیه‌السلام هستند.
سومین شب برگزاری شانزدهمین جشنواره آه و آهو در کاشان با ورود خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و خادمان امامزادگان حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع)، هلال بن علی (ع)، آقا علی عباس (ع)، باب‌المراد (ع) و ولی بن موسی‌کاظم (ع) آغاز شد.
قرائت قرآن کریم، مرثیه‌سرایی و تجلیل از خادمان نمونه امامزادگان منطقه کاشان از دیگر برنامه‌های سومین شب شانزدهمین جشنواره آه و آهو در کاشان بود.

شانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو از جمله برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با ۱۰۰ عنوان برنامه متنوع و کیفی برای تمام گروه‌های سنی به‌ویژه کودک، نوجوان و جوان به همت اعضای موسسه خادمین‌ حضرت رضا(ع) در کاشان و همکاری خادمیاران رضوی در دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان در حال برگزاری است.

برنامه‌های دهه کرامت امسال ۱۴۰۳ با شعار «با شما سربلندیم» در سراسر کشور توسط موسسات و نهادهای فرهنگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha