پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1156629
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کتاب سفیر محبت

حوزه/ کتاب سفیر محبت تالیف حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدعلی صادقی با محوریت موضوعات فرهنگی _ تبلیغی در عرصه دانش آموزی در چهار فصل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، کتاب "سفیر محبت" تالیف حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدعلی صادقی با محوریت موضوعات فرهنگی _ تبلیغی در عرصه دانش آموزی در چهار فصل منتشر شد.

در چکیده این کتاب آمده است: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروز نگاه رایج در حوزه‌های علمیه این است که تبلیغ در مرتبه‌ی دوم قرار دارد، مرتبه‌ی اول چیزهای دیگر است. مقامات علمی و امثال اینها؛ مرتبه‌ی دوم تبلیغ است و ما از این نگاه باید عبور کنیم؛ تبلیغ مرتبه‌ی اول است.

و این مهم تحقق نمی یابد مگر اینکه مبلغین در تشخیص میدان مبارزه با دشمن و برنامه‌ریزی برای مقابله با آن آمادگی کامل را داشته باشند. چنانچه که امروز تمرکز دشمن روی مدرسه است تا با القای بی اعتمادی، عدم رضایت و القای این انگاره از سوی امپراطوری رسانه‌ای دشمن که نظام جمهوری اسلامی قابلیت حکمرانی ندارد،دانش آموزان را به ورطه نا امیدی بکشانند.

بنابر این حضور مبلغ توانمند در کنار سایر عناصر تاثیر گذار در مدرسه و ارتباط با دانش آموزان به منظور پاسخگویی به سوالات و شبهات آنان در نظام آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

البته وقتی به دنبال تبلیغ دین و خنثی سازی نقشه‌های دشمنان می‌رویم، نباید انتظار داشته باشیم همه با ما به بهترین نحو ممکن برخورد کنند، بلکه ضروری است تا در این مسیر خودمان را برای هر گونه بی‌احترامی و سختی آماده کنیم و اجازه ندهیم در این مسیر سختی‌ها ما را ناامید کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha