جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
نماینده ولی فقیه در استان البرز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره جایگاه حساس سازمان ملی استاندارد در صیانت از کیفیت داخلی گفت: ارتقای کیفی کالاها و محصولات ایرانی با جلب اعتماد خریداران داخلی و خارجی همراه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار مسئولان اداره کل استاندارد البرز افزود: موضوع استاندارد بسیار حائز اهمیت است، زیرا عدم تحقق آن سلامت و جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: علامت استاندارد نشان اعتماد برای مردم است و هر فردی این علامت را روی محصولات تولیدی مشاهده کرد باید احساس آرامش کند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد را مسرت بخش توصیف کرد و گفت: باید از این جایگاه به خوبی صیانت کرد.

وی با اشاره به اقدام نظارتی اداره کل استاندارد البرز در ایمن سازی پیست بین المللی دیزین کرج افزود: این موضوع را باجدیت پیگیری کردم چرا که استانداردسازی تجهیزات پیست دیزین بسیار با اهمیت است.

امام جمعه کرج افزود: امروز باید با ظرفیت سازی مناسب فرهنگی، رشد اقتصادی را در سطح ملی و استانی فراهم نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد در مقابل افراد سودجو به هیچ وجه از الزامات و قوانین چشم پوشی نکند و قاطعانه جلوی این افراد ایستادگی نماید، زیرا استاندارد چشم بینای سلامت جامعه است.

بخش زیادی از کالاهای تجاری معروف کشور در استان البرز تولید می‌شود

مدیرکل استاندارد البرز نیز با بیان اینکه بخش زیادی از کالاهای تجاری معروف کشور در استان البرز تولید می‌شود گفت: اجازه نخواهیم داد تا امنیت و سلامت مردم به مخاطره بیافتد.

محمد آئینی اظهار کرد: رتبه جهانی سازمان ملی استاندارد ایران در دنیا از ۲۶ به ۲۰ ارتقا یافته و به تازگی نیز در بحث همترازی، امضای سازمان ملی استاندارد ایران جهانی شده که از نتایج ملموس آن رشد صادرات کشور، صرفه جویی ارزی و سهولت صادرات محصولات واحدهای تولیدی کشور است.

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد افزود: برای حفظ حقوق شهروندان، با جدیت پیگیر استانداردسازی آسانسورهای مسکن مهر هستیم و برای اطمینان از امنیت روانی و سلامت کودکان و شهروندان، تجهیزات تفریحی غیر استاندارد شهربازی‌ها و زمین‌های بازی استان را شناسایی کرده و ضمن معرفی متخلفان به مراجع قضایی، به مالکان این تجهیزات اخطار جمع آوری داده شده است.

آئینی گفت: به رغم هجمه بعضی افراد مغرض درخصوص استاندارد سازی پیست بین المللی دیزین استان البرز، به هیچ وجه در بحث نظارتی کوتاه نیامدیم و با شفافیت کامل اجازه ندادیم تا امنیت و سلامت مردم به مخاطره بیافتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha