سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
امامزاده عبدالمهیمن

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: آیین تکریم و بزرگداشت امامزاده عبدالمهیمن(ع) در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های حائز اهمیت در سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کشور تبدیل شدن امامزاده ها و بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا فعالیت های فرهنگی مختلفی در سال های اخیر در این مکان ها برگزار شده است که خروجی خوبی نیز داشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر همچنین از دیگر اولویت های این سازمان را گسترش فرهنگ انفاق و وقف در کشور عنوان کرد و گفت: وقف به عنوان صدقه جاریه است و برنامه های مختلفی در راستای گسترش این فرهنگ در جامعه اجرا شده است.

حجت الاسلام اسماعیل پور با گرامیداشت ایام دهه کرامت، تصریح کرد: روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه مصادف با ۵ ذی القعده روز تجلیل و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه است و در این راستا آیین تکریم و بزرگداشت امامزاده عبدالمهیمن(ع) ساعت 19:30 در صحن امامزاده با پوشش تصویری و خبری توسط سیمای مرکز بوشهر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تکریم امامزادگان به منزله ابراز محبت به پیامبر اکرم (ص) است افزود: روز ملی بزرگداشت امامزادگان عظیم الشأن که در ایام دهه کرامت در سطح کشور برگزار می‌شود، اقدامی ارزنده برای معرفی سیره و شخصیت امامزادگان و تبیین معارف شیعی و تکریم مودت اهل بیت علیهم السلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha