چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
خوزستان

حوزه/ آئین تجلیل از اساتید مدارس علمیه خواهران اهواز باحضور حجت الاسلام والمسلمین طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آئین تجلیل از اساتید مدارس علمیه خواهران اهواز باحضور حجت الاسلام والمسلمین طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در سخنانی به اهمیت صیانت از محتوای آموزشی اشاره و گفت: تفهیم محتوای دروس، تدریس با روشهای نوین و به روز و اتمام به موقع دروس، سه عنصر اساسی برای صیانت از محتوای دروس است.

وی درباره جایگاه مقدس استاد بیان کرد: مقام و جایگاه اساتید حوزه های علمیه، جایگاه حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س)، حضرت معصومه (س) و مجتهده امین است و سیره عملی استاد باید با سیره علمی او همخوانی داشته باشد چون سیره عملی اساتید در جان و روح طلاب اثر ماندگارتری خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن اشاره به اهمیت بیان حدیث و مباحث اخلاقی در ابتدای تدریس، عنوان کرد: مدیران مدارس علمیه می بایست در تصمیمات خود با اساتید مشورت کنند چون فردی که می تواند بهترین مشورت را برای برنامه های فرهنگی، اخلاقی و تهذیبی ارائه دهد، اساتید هستند.

در پایان این آئین از اساتید مدارس علمیه خواهران اهواز با اهداء هدایایی تقدیر و از خانمها زهره زکی و شهین عطارزاده که از اساتید شاخص در کشور هستند به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

آئین تجلیل از اساتید مدارس علمیه خواهران اهواز برگزار شد

آئین تجلیل از اساتید مدارس علمیه خواهران اهواز برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha