چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیرحوزه علمیه استان قزوین گفت: مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر همکاری وتعامل بیشتر نهاد کتابخانه های عمومی استان با مجموعه حوزه علمیه استان قزوین را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار خانم دکتر فاطمه محمد بیگی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: کتابخانه‌ها از عوامل مؤثر در ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی بوده و از طرفی کتاب و کتاب‌خوانی و میزان گرایش جوامع به مطالعه یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی به شما می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: خانواده یکی از عوامل مهم در ایجاد عادت به مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی می باشد که این مهم باید نهادینه شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد:با توجه به تأکیدات رهبری معظم انقلاب در رابطه با نقش کتاب و کتاب‌خوانی باید با برنامه‌ریزی بیشتر و امکانات مؤثر بتوانیم فرهنگ مطالعه را در جامعه افزایش دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد:در جامعه اسلامی مخاطبین با سلایق مختلف وجود دارند و باید کتاب های خوب و تاثیر گذار را به آنان معرفی کرد.

وی ادامه داد: معرفی کتاب هایی با مضمون قرآنی و دینی در راستای آشنایی بیشتر مردم با سیره و روش ائمه معصومین (ع) ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی همچنین به فضای حوزه علمیه قزوین با کتابخانه عمومی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: به خاطر فضای مشترک این دو نهاد (حوزه علمیه قزوین وکتابخانه عمومی) باعث مشکلات مختلفی برای مراجعان شده که باید در این عرصه هم برنامه هایی داشته باشیم.

همکاری حوزه علمیه استان قزوین با نهاد کتابخانه ها افزایش می یابد 

انتهای پیام /

همکاری حوزه علمیه استان قزوین با نهاد کتابخانه ها افزایش می یابد 

همکاری حوزه علمیه استان قزوین با نهاد کتابخانه ها افزایش می یابد 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha