چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
دیدار دادستان ویژه روحانیت با آیت الله العظمی جوادی آملی

حضرت آیت الله جوادی آملی تصریح کردند: ما مردان بزرگی هستیم، ما نه یعنی حوزویان و دانشگاهیان، ما یعنی ایرانی ها، چرا که هم تاریخ داریم و هم جغرافیا، هر جا در این کشور پهناور قدم بگذارید، اثری باستانی را مشاهده می کنید، ما بزرگیم و کشور نیز دارای سرمایه های عظیم خدادادی است، لذا در شأن مردم ایران نیست که با گرانی اداره شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین قاصدی دادستان ویژه روحانیت و هیئت همراه امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای خدمات برتر و بهتر برای خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشتند: ما در مقطع تاریخی هستیم که باید از همه نظر ممتاز باشیم و این امانت الهی را درست رعایت کنیم تا آن را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

ایشان اظهار کردند: در همین قرن اخیر با اینکه مردم به حسینیه ها و سقاخانه ها نسبت به مساجد احترام بیشتری قائل بودند و مهمترین اموال خود را وقت سیدالشهداء و حسینیه ها می کردند، اما وقتی رضاخان با بگیر و ببند همین حسینیه ها و سقاخانه ها را جلوی چشم مردم تعطیل و تخریب کرد، صدای هیچ کسی به طرفداری از حسینیه ها بر نیامد! باید بدانیم که این خطر همیشه وجود دارد! اگر این امانت الهی را به درستی حفاظت نکنیم و هر روز از گوشه و کنار، اختلاسی و نجومی در بیاید، اگر خدای ناکرده مسئله ای پیش بیاید، معلوم نیست که با دین الهی چه خواهند کرد.

معظم له افزودند: ما مردان بزرگی هستیم، ما نه یعنی حوزویان و دانشگاهیان، ما یعنی ایرانی ها، چرا که هم تاریخ داریم و هم جغرافیا، هر جا در این کشور پهناور قدم بگذارید، اثری باستانی را مشاهده می کنید، ما بزرگیم و کشور نیز دارای سرمایه های عظیم خدادادی است، لذا در شأن مردم ایران نیست که کمیته امدادی و با گرانی اداره شوند.

ایشان اظهار داشتند: «کلکمْ راعٍ وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.» همه ما در هر جایگاهی مسئول هستیم، دنیا و مقام خواهی و من و ما هیچ مشکلی را حل نمی کند، انسان نه بیراهه باید برود و نه راه کسی را ببندد، باید در بندگی خالص بود، هم مراقبت داشت و هم مواظبت! ما سرمایه های عظیمی همچون قرآن کریم از یک سو و اهلبیت عصمت و طهارت از سوی دیگر داریم و می توانیم کشور را به بهترین وجه اداره کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    چرا دعای باران چندان اهمیت داده نمی شود؟ مگر ندارد در این دعا که: ترخص به الاسعار (بارانی مرحمت بدار که با آن نرخ ها را ارزان کنی)؟ مداومت بر آن در مساجد بسیار مهم و مبارک هست.
  • روزي IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    و في السماء رزقكم