جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک رسانی طلاب گیلانی در مناطق سیل زده لرستان

حوزه/ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از اعزام ۴ گروه جهادی سمنانی به مناطق سیل زده شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: دو تیم جهادی نیز به مناطق آسیب دیده شهرستان میامی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا خسروی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان، گزارشی از اقدامات خادمیاران رضوی در امداد رسانی به مناطق سیل زده کشور را تشریح کرد.

وی گفت: پس از وقوع سیل در استان لرستان و همچنین رانش زمین، برف، سیل و زلزله همزمان در منطقه حسين آباد كالپوش شهرستان میامی استان سمنان، توسط این دفتر نمایندگی 6 گروه جهادی خادمیار به منظور امدادرسانی به این مناطق اعزام شده است.

خسروی بیان کرد: از این تعداد 4 گروه به شهرستان پلدختر استان لرستان و دو گروه نیز به مناطق آسیب دیده شهرستان میامی اعزام شدند.

مدیر نمایندگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان به دیگر اقدامات نمایندگی آستان قدس در راستای حمایت از مردم آسیب دیده از سیل در کشور اشاره کرد و گفت: این اقدامات شامل جمع آوری كمك‌‌های نقدی و ارسال اقلام خوراکی چون قند، چای، تن ماهی، نان لواش، آب معدنی، ماكارونی، آرد سفيد و ... است.

وی افزود: دیگر مایحتاج ضروری شامل پتو، البسه، لوازم خانگی، كفش، موكت و فرش نیز توسط خادمیاران رضوی جمع آوری و به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد.

خسروی گفت: ارسال كانكس اسکان به ارزش 100.000.000 ريال و اعزام يك دستگاه لودر به استان لرستان از دیگر اقدامات این دفتر نمایندگی در استان سمنان بوده است.

شایان ذکر است، منطقه حسين آباد كالپوش واقع در شهرستان ميامي استان سمنان است كه به علت رانش زمين، برف، سيل، زلزله و خطر شكست سد و همچنين صعب العبور بودن منطقه آسيب ديدگي بيش از 700 خانوار از اهالي اين منطقه را به همراه داشته است و تا به حال بيش از 200 خانه نیز تخليه گرديد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha