شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار سلیمانی

حوزه / امام جمعه شهرستان مریوان گفت: باید جوان ایرانی پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد، زیرا در این مکتب معنویت، اخلاق و عدالت موج می‌زند، اموری که امروز در زندگی بشر به نوعی مهجور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مسجد جامع شهر مریوان برگزار شد، بیان داشت: زندگی شهید سلیمانی بهترین و کامل‌ترین دانشگاه برای کسانی است که به دنبال وحدت و آرامش در جهان اسلام هستند.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: شهید سلیمانی با شخصیت منحصربه‌فرد خویش و نیز توانایی و استعداد نظامی که داشت محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم منطقه و حتی جهان به دست آورد تا جایی که حتی دشمنان به وی حسادت می‌کردند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه در مسیر مبارزه با تروریسم برای شهید سلیمانی مذهب و دین مطرح نبود، تاکید کرد: در مدت زمانی که حاج قاسم در جبهه‌های مبارزه با تروریسم حضور داشت شاهد بودیم که نیروهای این شهید از جوانان اهل تشیع، اهل سنت، مسیحی و… بودند که این نشان می‌دهد این سردار در راه وحدت، نگاهی بزرگ و جهان شمول داشت.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: امروز بعد از دو سال از شهادت سردار سلیمانی شاهد اوج گرفتن جریان مقاومت علیه متجاوزان در منطقه هستیم که بی شک این امر معلول برکات این شهید بزرگوار است.

امام جمعه شهرستان مریوان افزود: باید جوان ایرانی پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد، زیرا در این مکتب معنویت، اخلاق و عدالت موج می‌زند، اموری که امروز در زندگی بشر به نوعی مهجور هستند.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی شک امنیت امروز کشور در بحث تروریسم و جریان‌های منحرف معلول ایثار و رادمردی بزرگانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای وحدت است.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha