شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: معرفی درست حقیقت مکتب حاج قاسم به معنای خداحافظی با سلطه استکبار جهانی خواهد بود و به همین خاطر است که دشمن از ترویج سیره و سلوک سردار سلیمانی وحشت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا امروز در جمع کارکنان مدیریت حوزه علمیه قزوین ضمن عرض تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم همواره تابع ولی فقیه بود، دشمن از تفکر و اندیشه حاج قاسم هراس دارد؛ آن‌ها می‌ترسند که حاج قاسم به عنوان یک اسطوره تبدیل شده و مردم از آن شخصیت الگو بگیرند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: با تجلیل و بزرگداشت این اسطوره در نظر داریم معارف و اندیشه‌های حاج قاسم را که برگرفته از آموزه‌های قرآنی و احادیث است را ترویج داده و از این طریق بتوانیم حاج قاسم‌های بزرگی را تربیت و به جامعه عرضه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا بیان کرد: هرگز تصور نمی‌شد روزی مسلمانان به این توان و قدرت مقتدرانه برسند که در عرصه مقاومت حرفی برای گفتن داشته باشند و مستکبران به ویژه رژیم صهیونیستی را دچار سردرگمی و تحقیر کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خوشبختانه در عرصه مقاومت، گام‌های بزرگی برداشته شده و می‌بینیم که علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای دیگری مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر بر اساس فرهنگ مقاومت، توانسته‌اند به اهداف بلندی برسند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال شکستن مقاومت است، ادامه داد: ما باید بتوانیم نه تنها مقاومت را برای خود به نحو مطلوب حفظ کنیم بلکه آن را به سطح خاورمیانه تسلی دهیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم در این مسیر گام برداشت و روحیه خودباوری را برای مردم به ویژه کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن به وجود آورد و به آنها این معنا را فهماند که با مقاومت حساب شده می‌توان به اهداف بلند رسید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه ترویج منش شهید سلیمانی، حاج قاسم‌ها تربیت خواهد کرد، گفت: حاج قاسم یک مکتب است، اگر ما سردار را تجلیل کنیم، اندیشه، منش، سلوک و دیدگاه او را ترویج داده‌ایم. هدف ما از تجلیل حاج قاسم تنها بزرگداشت یاد و نام او نیست بلکه تبیین دیدگاه و اندیشه مکتب حاج قاسم است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با بیان اینکه دشمن از ترویج سیره و سلوک سردار سلیمانی وحشت دارد، عنوان کرد: معرفی درست حقیقت مکتب حاج قاسم به معنای خداحافظی با سلطه استکبار جهانی، به ویژه آمریکا و اسرائیل از خاورمیانه خواهد بود و به همین خاطر است که دشمن از ترویج سیره و سلوک سردار سلیمانی وحشت دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha