چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه همدان با استاندار همدان

حوزه / استاندار همدان با تاکید بر اینکه ائمه جمعه نقش کلیدی و موثری در ترویج و پیشبرد اهداف سیاست‌های دولت دارند، گفت: با توجه به سیاست‌های حوزه اقتصادی دولت سیزدهم، ائمه جمعه می‌توانند نقش موثری در راستای مدیریت تعارض منافع و مبارزه جدی با فساد و رانت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، ظهر امروز در نشستی با ائمه جمعه استان با تقدیر از تعامل و همراهی ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه در استان با دولت، اظهار داشت: تلاش همیشگی نماینده ولی فقیه در استان و به دنبال آن ائمه جمعه، در راستای محوریت قرار دادن منافع مردم، اسلام و نظام و اتخاذ مواضع خود در تبعیت از مقام معظم رهبری، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه نقش کلیدی و مؤثری در ترویج و پیشبرد اهداف سیاست‌های دولت دارند، گفت: با توجه به سیاست‌های حوزه اقتصادی دولت سیزدهم، ائمه جمعه می‌توانند نقش مؤثری در راستای مدیریت تعارض منافع و مبارزه جدی با فساد و رانت داشته باشند.

استاندار همدان مقاوم‌سازی اقتصادی، ایجاد شفافیت حداکثری در اقتصاد، ارتقای نظارت مردمی و همگانی، سلامت اداری و مهار تورم و گرانی را از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی خواند و یادآور شد: توجه و تلاش برای اجرایی کردن هر یک از این موارد در شرایط کنونی بسیار ضروری و حساس است.

وی با بیان اینکه توجه به فرهنگ عمومی، سبک زندگی، کیفیت‌بخشی به زندگی مردم و رفاه عمومی از دیگر سیاست‌های دولت در حوزه اجتماعی است، عنوان کرد: بازسازی عرصه‌های مدیریتی با رویکرد انقلابی و عقلانی از نکات کلیدی حوزه اجتماعی در دولت سیزدهم است که با تمام توان به دنبال آن هستیم.

در پایان این نشست نیز ائمه جمعه استان هر یک به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مختلف استان پرداختند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha