شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم منصوره شاکری

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه السلام یزد از برگزاری آیین اختتامیه سومین همایش ملی بانوی هزاره اسلام، بزرگداشت حضرت خدیجه سلام الله علیها و تجلیل از برگزیدگان این همایش خبر داد.

منصوره شاکری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با اشاره به برگزاری همایش بانوی هزاره اسلام سال ۱۴۰۰ در دو بخش علمی و هنری اظهار کرد: بخش علمی در رشته مقاله نویسی ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه آن همایش ارسال شد و مقالات پذیرفته شده در بخش داوری علاوه بر دریافت مدرک isc و sidو سیویلیکا، در این سه پایگاه علمی نیز نمایه خواهد شد.

شاکری ادامه داد: دبیر علمی این بخش بر عهده خانم دکتر آسیه ذبیح‌نیا از اساتید دانشگاه پیام نور بود و هیئت داوران نیز تیم ۱۰ نفره از اساتید ممتاز حوزه و دانشگاه از جمله دکتر نجفی، حجت الاسلام سیداحمد میرخلیلی، دکتر پهلوان، حجت الاسلاماحسان فتاحی اردکانی و سایر بزرگان را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به ارسال آثار در بخش هنری در پنج رشته شعر، پوستر، تایپوگرافی، داستان و فیلمنامه گفت: دبیر جشنواره بخش هنری را عالیه مهرابی عهده دار است و داوری بخش شعر برعهده عالیه مهرابی و دکتر داوودی است داوری بخش پوستر و تایپوگرافی را حسین عزیزی نژاد و محسن احمدی برعهده دارند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه السلام یزد، با اشاره به اینکه داوران بخش فیلمنامه و داستان نیز برعهده وحید حُسنی و محمد محمد سیفی بود بیان کرد: در این بخش نیز ۲۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

خانم شاکری، با اشاره به اینکه اختتامیه این همایش هر سال مصادف با دهم ربیع‌الاول، سالروز ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه سلام الله علیها برگزار می‌شد گفت: امسال به دلیل تأخیر در صدور مجوز در بخش علمی اختتامیه در روز ۳۰ دی ماه جاری و با حضور مسئولان استان در محل سالن شهید عباسپور یزد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در طول این چند ماه دبیرخانه دائمی بانوی هزاره اسلام چندین پیش نشست با همکاری مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های البرز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کرمان برگزار کرد و از حضور اساتید برجسته بهره‌مند شد.

انتهای پیام/‏۳۱۳/‏۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha