جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت الاسلام صداقت

حوزه / رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله برگزار می‌شود از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد حمایت می‌شوند.

حجت الاسلام صداقت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با تبریک فرارسیدن میلاد پربرکت حضرت فاطمه سلام الله علیها اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در هفته زن و ایام میلاد حضرت زهرا (س) در سطح شهر یزد برگزار می‌شود که سعی کردیم پشتیبانی کنیم.

وی، یکی از برنامه‌های شاخص را تجلیل از همسران ایثارگر شهدا بیان کرد و افزود: این برنامه با همکاری بنیاد شهید برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: برنامه‌ای هم با همکاری استانداری در حال انجام است که روز سه شنبه برگزار می‌شود و از بانوان برگزیده شهر و دیارمان تقدیر خواهد شد.

حجت الاسلام صداقت تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با هیئت‌ها و مساجدی که در زمینه برگزاری جشن میلاد مشارکت دارند همکاری می‌نماید.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه مراسم و جشن‌ها تأکید کرد و گفت: در همه برنامه‌ها و جشن‌ها که مشارکت داریم مسائل بهداشتی نیز رعایت می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، در پاسخ به یکی از مطالبات مردم دارالعباده در حفظ فرهنگ دینی و شئونات اسلامی در برگزاری مراسم اظهار داشت: در برنامه‌هایی که از سوی این سازمان برگزار شده نارضایتی خیلی کمتری بوده است ولی نظارت همیشه وجود دارد.

حجت الاسلام صداقت تصریح کرد: تنها در مورد برنامه‌ها و تئاترهایی که از سوی این سازمان در سطح شهر برگزار می‌شود در مورد محتوا و اجرای برنامه نظارت داریم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha