دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
احمدوند

حوزه/ معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۲ هزار ناشر بیش از ۲۰۰ هزار اثر ارائه می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یاسر احمدوند طی سخنانی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد، گفت: در تاریخ ما بزرگان به مادران خود افتخار می‌کردند. امام حسین (ع) فرمودند «جد من حضرت خدیجه (س) و مادرم حضرت فاطمه زهرا (س) است.» امیدواریم که مادران این سرزمین همواره سبب افتخار فرزندان خود باشند.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سالروز میلاد امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) در جوانی یک نویسنده تمام عیار بودند. «شرح سرالصلاه» یکی از آثار ایشان است که بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی آن را نوشتند. انقلابی که به وسیله چنین شخصیتی ایجاد شده باید حتماً پرچمدار تولید علمی و کتابخوانی باشد.

وی با بیان اینکه در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ۲ هزار ناشر بیش از ۲۰۰ هزار اثر ارائه می‌کنند، افزود: این نمایشگاه از نظر ناشر و تعداد کتاب بزرگترین نمایشگاه است. امیدواریم مردم هم استقبال خوبی از نمایشگاه داشته باشند. در جلسه‌ای با رئیس سازمان صدا و سیما داشتیم و قرار شد رویدادهای این نمایشگاه پوشش گسترده از سوی صدا و سیما داده شود.

احمدوند ضمن تشکر از زحمات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران برای تدارک نمایشگاه مجازی کتاب، خاطر نشان کرد: تمام اقدامات فرهنگی در حاشیه نمایشگاه به رویداد فرهنگی تبدیل می‌شود. در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به کتاب‌های کودکان و نوجوانان توجه در خوری شده است. کتاب‌های خوبی برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا خانواده‌ها با فرزندان خود برای خرید کتاب اقدام و استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha