شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ف

فرماندار کاشان از نامگذاری معابر شهری به نام شهدا و مفاخر کاشان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان؛ علی اکبر مرتضایی عصر روز گذشته در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر ۱۴۰۰ شهرستان کاشان، گفت: خواستار اقدام ذاتی و فردی دستگاه‌ها و هماهنگی و همکاری بین دستگاهی جهت برگزاری مطلوب دهه مبارک فجر بر اساس دستورالعمل‌های موجود هستیم.

فرماندار ویژه و رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کاشان در این خصوص ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با داشتن آگاهی از تاریخ معاصر ایران و ادبیات بسیار آگاهانه‌تر صورت می‌گیرد و بالطبع نتیجه آن در مخاطب یعنی عامه مردم مؤثرتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه “باید شادی، نشاط و امیدواری را به میان مردم ببریم” بیان داشت: ضرورت دارد تقویمی ایجاد شود تا بر اساس آن مراسم شادی، اعیاد و مناسبت‌ها را در چارچوب ارزش‌های اسلامی – ایرانی هر سال باشکوه‌تر از سنوات قبل برگزار کنیم.

مرتضایی ادامه داد: در دهه فجر امسال باید اقداماتی که در خصوص اعلام کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه ایران انجام شده، کتاب‌هایی که نگاشته شده و نشست‌هایی که برگزار شده، در خلال برنامه‌های دهه فجر اعلام عمومی شود چون اقداماتی از این دست، بخشی از کارنامه شهرستان محسوب می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان کاشان تصریح کرد: انجام تبلیغات و زیباسازی محیطی به ویژه در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی شهرستان مورد تاکید است و مهمترین اقدامات انجام شده در سال جاری باید بر پایه همین تبلیغات اعلام شود.

وی افزود: باید یک سری اقدامات عملی مانند برگزاری جشن‌های مختلف در چارچوب ارزش‌های اسلامی و ملی داشته باشیم تا مردم، شادی را با تمام وجود در این دهه احساس کرده و از حلاوت آن بهره مند شوند.

مرتضایی بیان کرد: به مناسبت این ایام، از شهدا و مفاخر فرهنگی و مذهبی بومی شهرستان با اولویت‌های تعیین شده، چند نامگذاری در سطح شهرستان خواهیم داشت.

فرماندار در پایان از رؤسای ادارات دست‌اندرکار گرامیداشت این ایام خواست تا اهم اقدامات، برنامه‌ها و چالش‌های پیش بینی شده برای این ایام را به فوریت به این فرمانداری اعلام کنند تا در نشست‌های بعدی مورد بررسی این ستاد قرار گیرد.

گفتنی است، پس از از سپری شدن دهه فجر، نشستی با حضور آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به منظور ارائه گزارش اقدامات انجام شده از سوی رؤسای ادارات ذیربط و همچنین تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران نمونه دهه فجر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: روابط عمومی فرمانداری کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha