پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1005480
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
گروه های علمی در رشد تحصیلی طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تاثیر گروه های علمی، تربیتی در مدارس علمیه، رشد تحصیلی طلاب را به همراه داشته و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام حسین صلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، فعالیت گروه‌های علمی، تربیتی در مدارس علمیه را رضایت بخش دانست و گفت: با توجه به اینکه تحصیل علم در حوزه‌های علمیه نیازمند اساتید مجرب و برنامه‌ریزی کارشناسی شده می‌باشد، گروه‌های علمی، تربیتی در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه افزود: گروه‌های علمی، تربیتی به همت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه در مدارس، جهت برنامه‌ریزی تحصیلی و همراهی گام به گام طلاب برای رسیدن به بالاترین درجات علمی، تشکیل گردیده است.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: این گروه‌ها در علوم مختلفی مانند: ادبیات عرب، فقه و اصول، علوم عقلی، قرآن و علوم حدیث، اخلاق و تربیت)، با مشارکت اساتید مجرب هر رشته و تحت نظر مدیران مدارس به صورت ماهانه تشکیل می‌گردد.

حجت الاسلام صلاحی با اشاره به اینکه برنامه‌های عملی و راهبردی جهت رشد علمی طلاب و رفع نواقص آموزشی برگزار می‌گردد، خاطر نشان کرد: مصوبات گروه‌های علمی، در قالب فرم‌های مخصوص به معاونت آموزش استان ارسال شده و به صورت یک گزارش جامع در اختیار معاونت آموزش ستاد قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: در صورت تشکیل منظم و مرتب جلسات گروه‌های علمی، تربیتی و همچنین عمل به وظیفه اعضا در قبال برنامه‌ریزی و نظارت، شاهد رشد و شکوفایی چشمگیر علمی در مدارس و جلوگیری از رکود علمی طلاب در ادامه مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha