چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان بستان آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قبول داریم که در کشور گرانی‌ها وجود دارد و مردم از وضع اقتصادی گله دارند، ولی ان شاءالله با همت دولتمردان و مسئولان شاهد حل این مشکلات خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، شامگاه روز سه شنبه در مراسم یادواره ۱۵۰ شهید و شهید گمنام و شهدای مدافع حرم در شهرستان بستان آباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی، تفسیر عینی آیاتی از قرآن بوده که با مدیریت امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده است، گفت: دهه فجر میقات ده روزه یاران امام راحل است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سایه خون پربرکت هزاران شهید می‌باشد، از آن به عنوان یکی از رخدادهای تاریخ معاصر عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ایمان و اعتقاد قلبی مردم، وحدت تمام اقشار جامعه و رهبری پیامبرگونه امام راحل را از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: رمز بقای انقلاب نیز بر همین محورها خواهد بود.

وی به شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره و اضافه کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله صف آرایی دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی بود که به مدد الهی و به همت جوانان این مرزو بوم به پیروزی رسید.

امام جمعه تبریز در ادامه به برخی از آسیب‌های اقتصادی موجود در جامعه نیز اشاره کرد و ادامه داد: قبول داریم که در کشور گرانی‌ها وجود دارد و مردم از وضع اقتصادی گله دارند، ولی ان شاءالله با همت دولتمردان و مسئولان شاهد حل این مشکلات خواهیم بود.

وی، مردم را مدافع اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: در عرصه‌های علمی و فرهنگی و بهداشت و درمان و توسعه زیر ساخت‌های تولیدی و دفاعی جز برترین‌ها در دنیا هستیم.

امام جمعه تبریز از نسل جوان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام و لایق قدردانی و حمایت عنوان کرد و گفت: این جوانان همانند جوانان دوران انقلاب در صحنه‌ها حاضر هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha