جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مراسم تشييع جثمان المرجع الديني آية الله الشيخ لطف الله الصافي الكلبايكاني

حوزه/ سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی رحلت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی رحلت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت که بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با درگذشت هر عالمی، چنان رخنه ‏ای در اسلام پدید می‌آید که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی‌پوشاند. امام علی علیه السلام

رحلت فقیه عالیقدر، عالم وارسته، مرجع عظیم الشان شیعیان و دلداده راستین اهل بیت علیهم السلام حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی غمی بزرگ را بر دل‌های همه مؤمنین به ویژه مقلدین، شاگردان و دوستدارانش نشاند. در وصف کمالات و منش و بزرگواری ایشان، بزرگان بسیار گفته اند و خواهند گفت اما آنچه شاید در کنار تالیفات متعدد کمتر به آن پرداخته شود طبع لطیف و سرشار ایشان در سرایش اشعار نغز و آئینی بوده است. *"در آرزوی وصال"* عنوان مجموعه‌ای از اشعار آن فقیه وارسته است که عشق و ارادت به محضر اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در آن موج می‌زند. اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر روحی فداه، رهبر معظم انقلاب مد ظله، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم فرهیختگان و مردم فهیم و متدین استان قم به ویژه خانواده معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای دل‌های داغدار صبر جمیل و برای آن فقیه ربانی علو درجات و هم نشینی با حضرات معصومین علیهم السلام در بهشت برین مسئلت می‌نمایم.

سید موسی حسینی کاشانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha