شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: دشمنی آمریکا با اسلام ریشه‌ای است و اعلام هم می‌کند که جنگ غرب با تمدن اسلام ناگزیر خواهد بود، مذاکره آمریکا با ایران از سر ناچاری است، زیرا اگر می‌توانستند، کل صنعت هسته‌ای و موشکی ایران را نابود می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا شامگاه جمعه در سلسله‌نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان ده شب ده سخنرانی که در مسجد چهار مردان برگزار شد، اظهار داشت: این روزها و در ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت خوبی مهیا شده تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تبیین و معرفی شود.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است و دشمن سعی در برعکس جلوه‌دادن واقعیت‌ها دارد که نیاز است با تبیین در برابر این تحریف‌ها ایستاد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در عصر نظام دوقطبی به وقوع پیوست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها رویداد عمیق سیاسی اجتماعی دهه پایانی ۷۰ میلادی و قرن بیستم میلادی محسوب می‌شود که شوروی و آمریکا نه‌تنها حمایت نکردند، بلکه مخالفت کردند و پایه‌های فکری و بنیادین این اندیشه‌ها را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به‌هیچ‌عنوان برای دشمنان خارجی و پهلوی قابل پیش‌بینی نبود، تاکید کرد: ۹ روز قبل از قیام مردم قم در نوزده دی، کارتر رئیس‌جمهور وقت آمریکا اعلام می‌کند در منطقه آشوب‌زده خاورمیانه ایران جزیره ثبات است، بعد از آن قیام مردم قم رخ داد و طی یک سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

اکرمی نیا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را موردتوجه قرار داد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در زمینه‌های نظامی، سیاسی و دفاعی در اوج اقتدار قرار دارد و به یکی از قدرت‌های اصلی منطقه تبدیل شده است.

وی به راه‌انداختن گروه‌های تکفیری در سال‌های گذشته در منطقه اشاره کرد و گفت: هدف همه این‌ها نابودی نظام جمهور اسلامی ایران است، اما توانستیم با درایت شهید سلیمانی یک الگوی دفاع منطقه‌ای شکل بدهیم و بسیج قومیت‌ها، ملیت‌های و مذهب‌ها این توطئه‌های خونین را مهار کنیم.

اکرمی نیا پیشرفت‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب را مهم دانست و تأکید کرد: قبل از انقلاب چیزی که حدود ۴۰ تا ۶۰ هزار مستشار آمریکایی و خارجی در ارتش ایران خدمت می‌کردند، نیروهای ایرانی حتی اجازه دست زدن به تجهیزات نظامی را نداشتند، اما اکنون ایران تسهیلات نظامی‌اش را صادر می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام با امپراتوری رسانه‌ای و به کمک بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی‌زبان واقعیت‌ها را برعکس جلوه می‌دهند و علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: امروز مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، بخشی از آن مربوط به مدیران گذشته و سو مدیریت‌ها است و بخش دیگر آن به دلیل جنگ اقتصادی دشمنان نظام است.

وی بیان داشت: امروز نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی هستیم و دولت سیزدهم در مقطعی که روی کار آمده نشان داد این مهم قابلیت عملی شدن دارد.

اکرمی نیا خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با اسلام ریشه‌ای است و اعلام هم می‌کند که جنگ غرب با تمدن اسلام ناگزیر خواهد بود، مذاکره آمریکا با ایران از سر ناچاری است زیرا اگر می‌توانستند، کل صنعت هسته‌ای و موشکی ایران را نابود می‌کردند، آمریکا حتی متحدانش را بعد از فروپاشی به آمریکا راه نداد از جمله محمدرضا پهلوی، و در آخرین آن‌ها افغانی‌هایی که در خدمتشان بودند را هم به آمریکا راه ندادند.

وی بیان داشت: خاورمیانه غرب آسیا ویترین شکست‌های آمریکا است و از سر ناچاری تلاش می‌کنند روابط اسرائیل با اعراب منطقه را بهبود ببخشند که این هم موقتی است و مطمئن باشید که مردم این کشورها اجازه ادامه این روابط را نخواهند داد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha