یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حضور امام جمعه اهواز در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج)

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه سختی‌ها و دشواری‌ها به دلیل سوء مدیریت است، گفت: هر کجا یک مسئول، دلسوزانه کار کرده موفق بودیم و موفقیت نیروهای مسلح نیز از این جهت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت (عج) با تبریک ماه مبارک رجب، اظهار داشت: خداوند سراسر این ماه را سرشار خیر و برکت قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه رجب ماه ولایت، شعبان ماه رسالت و رمضان شهرالله است، عنوان کرد: تمام ایام سال برای خودسازی است، اما این سه ماه ویژه هستند و اگر انسان بتواند کار کند واقعاً ویژه می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نماز ترازو و میزان سنجش انسان است، افزود: نماز حافظ همه ارزش‌ها است. همه ارزش‌ها اگر در یک تسبیح باشند نماز به عنوان یک عمل مانند دیگر اعمال نیست، بلکه نقش نخ تسبیح را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه در سال ۱۳۵۷ در عرصه پیکار با طاغوت بیرون از وجود خود موفق بوده و توانستیم تمام لشکریان طاغوت را بیرون بیاندازیم، ادامه داد: در عرصه جهاد اصغر را خوب عمل کردیم اما طاغوت درونم را خوب بیرون نریختیم.

امام جمعه اهواز با تأکید بر اینکه در حق انقلاب اسلامی ایران خیلی ظلم و ستم وجود دارد، به ذکر نمونه‌هایی از گرانی و وضعیت اقتصادی دوران شاهنشاهی و انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه سختی‌ها و دشواری‌ها به دلیل سو مدیریت است، افزود: هر کجا یک مسئول دلسوزانه کار کرده موفق بودیم و موفقیت نیروهای مسلح نیز از این جهت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha