شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
خانم فاطمه یوسفی

حوزه/خانم یوسفی، ظلم ستیزی در انقلاب را برگرفته از قرآن و آموزه های دینی دانست. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، خانم فاطمه یوسفی، ظهر امروز در نشستی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها یزد، با موضوع «امام خمینی (ره)، مستضعفان، پیشگامان انقلاب»، با استناد به کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پیروزی انقلاب را مرهون دلیری‌های مستضعفان دانست.

استاد حوزه خواهران، ظلم ستیزی در انقلاب را برگرفته از قرآن کریم و آموزه‌های دینی دانست و افزود: حرکت، جوشش و خروش مستضعفان تحت رهبری امام خمینی (ره) را در همین راستا می‌توان تفسیر کرد.

یوسفی، بر شناخت عظمت و شخصیت امام راحل (ره) برای تأسی به آن بزرگوار در دشمن ستیزی تأکید کرد و اقتدار ایشان در برابر دشمن را نتیجه تقوا و ایمان قلبی ذکر کرد.

وی، با اشاره به برخی مشکلات مردم، یادآور شد: هرچند مردم باید با مطالبه گری به حل مشکلات بپردازند، ولی کیفیت احقاق حق نباید موجب شادی دل دشمنان گردد.

یوسفی در پایان، با اشاره به آیه پنجم سوره قصص، مستضعفان را وارثان زمین ذکر کرد و گفت: استضعاف، وراثت زمین و مقاومت، سه مفهوم گره خورده در این آیه هستند که نشان دهنده لزوم حرکت و جوش‌ش برای رسیدن به اهداف عالیه انسانی است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha