شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امور مساجد همدان

حوزه/ نشست مشترک اعضای مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با نماینده ولی فقیه در همدان با دستور جلسه بررسی آخرین تحولات صورت گرفته در راستای ارتقای مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز نشست مشترک اعضای مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با نماینده ولی فقیه در همدان با دستور جلسه بررسی آخرین تحولات صورت گرفته در راستای ارتقای مساجد استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در این جلسه با تاکید بر لزوم انسجام بین نیروها و ائمه جماعات مساجد، اظهار داشت: هدف اصلی همه ما رونق مساجد آن هم به معنای واقعی کلمه و در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا در کارها به صورت منفعلانه عمل نکنیم، یادآور شد: مرکز رسیدگی به امور مساجد، با شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه، برای تک تک مساجد باید برنامه‌ریزی متناسبی طراحی کند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مسجد باید در بین مردم مرجعیت داشته باشد، گفت: تلاش موجود در عرصه مساجد باید به سمتی باشد که مساجد به صورت مردمی اداره شود.

در شروع جلسه نیز حجت الاسلام عبدالله پور، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در ماه گذشته ارائه کرد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha