پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
خانم صادقیان

حوزه/استاد مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)بافق گفت: پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می توانیم حوزه‌های مختلف از جمله سلامت و بهداشت، امنیت، آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، اقتصاد، صنعت و قانون‌گذاری، را بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، خانم زهرا صادقیان در نشست بصیرتی و برخط به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به میزبانی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بافق اظهار داشت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب پدیده‌ای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم، جهان را به لرزه درآورد.

وی تصریح کرد: پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌توانیم حوزه‌های مختلف از جمله سلامت و بهداشت، امنیت، آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، اقتصاد، صنعت، قانون‌گذاری، و … را بررسی کنیم.

استاد حوزه خواهران، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت و بهداشت، افزود: در حالی که در گذشته پزشکان ایران وارداتی از بنگلادش، فیلیپین، هند و پاکستان بودند، امروز از ۵۳ کشور جهان برای درمان به ایران می‌آیند و در ۲۷ رشته متخصص تربیت می‌کنیم.

صادقیان در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه «استقلال ملی و اقتدار بین‌المللی» گفت: رضاخان بدون یک دقیقه مقاومت، سرزمین ایران را به ارتش‌های متجاوز شوروی، انگلیس و آمریکا تسلیم کرد و بحرین استان چهاردهم ایران با بی عرضگی محمدرضا پهلوی، تحویل انگلیس شد.

وی با بیان اینکه با وابستگی به اقتصاد جهانی، نمی‌توان به عدالت و رفاه رسید، ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه امنیت و تجربه ۴۰ ساله نشان داد که سازش «امنیت سوز» و مقاومت «امنیت ساز» است و جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه سنگین‌ترین تهاجمات نظامی، تروریستی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را با صلابت در هم شکست.

استاد حوزه تأکید کرد: نظام امنیتی انقلاب اسلامی برخلاف همه انقلاب‌ها مبتنی بر رأفت و دعوت بوده است و امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایثار و جان‌فشانی شهداست.

صادقیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عین مبارزه مستمر با دولت‌های ظالم و مستکبر از امن‌ترین کشورهای جهان است و امنیت جمهوری اسلامی بر سه رکن آموزه‌های اسلام، اتکا به مردم و پیروی از ولایت استواراست.

وی افزود: انقلاب اسلامی امنیت خشن شکنجه محور شاه را به امنیت مردمی مبتنی بر اعتماد، ایمان، عشق و آثار بدل کرد و با وجود پشتیبانی همه قدرت‌های جهانی از شاه، مردم ایران در خانه خود هم امنیت نداشتند و اکنون با وجود توطئه‌گری همه قدرت‌های شیطانی علیه جمهوری اسلامی، ایران از امن‌ترین کشورهای جهان است.

استاد حوزه خواهران اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه رفاه و ارتقا سطح زندگی از جمله ایجاد شبکه گسترده آب آشامیدنی سالم در شهرها و روستاها، مشقت حمل آب در اکثر روستاها را به خاطره تبدیل کرده است.

صادقیان خاطر نشان کرد: پس از انقلاب بالای ۹۵ درصد مردم در تمام مناطق به شبکه بهداشت دسترسی دارند و مردم ایران دیگر نگران عدم مداوا در داخل کشور نیستند و هیچ ایرانی مجبور نیست برای درمان به خارج از کشور برود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha