شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نگهداری سگ و گربه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار گفت: برخی سلبریتی ها با زیر پا گذاشتن اخلاق اسلامی با نگهداری سگ و گربه و خطاب قراردان حیوانات با عنوان پسرم یا دخترم، موجب زیر سوال بردن انسانیت انسان‌ها شده‌اند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به ضرورت فراگیری سواد رسانه‌، اظهار داشت: رعایت تقوا و حفظ آبروی افراد در بستر فضای مجازی یک ضرورت دینی است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار تصریح کرد: برای تقابل با سانسور رسانه‌ای مهندسی شده و سرکوب سایبری آمریکایی، افزایش و آگاهی مردم نسبت به روایت‌های مسموم تکنیک‌های عملیات روانی و چگونگی حضور امن و حرفه‌ای در فضای مجازی امری ضروری است.

حجت الاسلام حکیمی فر توجه به موضوع عفاف و حجاب را در جامعه ضروری عنوان کرد و گفت: رعایت اخلاق اسلامی و احترام به ارزش انسانی انسان‌ها مورد تاکید دین مبین اسلام است.

امام جمعه توپ آغاج در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی سلبریتی ها با زیر پا گذاشتن اخلاق اسلامی با نگهداری سگ و گربه و خطاب قراردان حیوانات با عنوان پسرم یا دخترم، موجب زیر سوال بردن انسانیت انسان‌ها شده‌اند، به گونه‌ای که این کار مورد اعتراض شخص «پاپ» نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha