چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حوزه علمیه فاطمیه قزوین

حوزه / حوزه علمیه خواهران قزوین اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم آل سعود در کشتار زنان و کودکان بی‌گناه یمن را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حوزه علمیه خواهران قزوین در بیانیه‌ای، کشتار مردم مظلوم یمن و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه از سوی رژیم آل سعود را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُم یَنْتَصِرُونَ؛ و کسانی که هرگاه ستمی بر آنها رسد، تسلیم ظلم نمی‌شوند و یاری می‌طلبند.»

حملات وحشیانه آل سعود جنایتکار به مردم مظلوم یمن، کشتار زنان و کودکان بی دفاع، درد بزرگی بر دل تمام انسان‌های آزاده عالم گذاشت.

آل سعود بی کفایتی خود را برای تمام جوامع بشری اثبات کرده، همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند "اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت"

اینک که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم امید داریم که آینده مقاومت یمن بسیار روشن است همانطور که ایران اسلامی پیروز شد، همانطور که مقاومت سی و سه روزه لبنان نتیجه بخش بود، مگر نه این است که خداوند فرموده از کسانی که ایمان آورده دفاع می‌کند؟ "إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُور؛ خداوند از کسانی که ایمان آورده اند، دفاع می‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار کفران کننده ای را دوست ندارد. " (حج، ۳۸)

ما بسیجیان و طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین ضمن اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه آل سعود با مشت‌های گره زده خود به آل سعود میگوییم که تیشه بر ریشه خود زده است و ما حوزویان در مسیر تحقق کلمه «لااله الا الله» و یاری رساندن به دین خدا جهاد و تلاش می‌کنیم چراکه؛ ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha