شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ شیخ علی الخطیب با صدور بیانیه‌ای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه‌ای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس ایران تبریک گفت.

وی در این بیانیه گفت: امام خمینی (ره) از طریق انقلاب اسلامی اراده ملت ایران را برانگیخت تا آن را از دایره سرسپردگی و استعمار خارج کند و به آستانه آزادی و عزّت ببرد.

انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه در تاریخ معاصر است

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی ادامه داد: انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه در تاریخ معاصر است که یک بیداری ایمانی به وجود آورد که در برابر استکبار جهانی ایستاد و از مسائل امت به ویژه مسئله فلسطین حمایت کرد.

شیخ الخطیب تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین دستاوردهای علمی، فنّاوری و نظامی را تحقق بخشید و ایران را به کشوری پیشرفته تبدیل کرده که دارای عناصر قدرت، اقتدار و بازدارندگی است.

ایران به لطف حکمت و درایت رهبری فرزانه و پایداری ملت آن، بر محاصره و تحریم‌ها پیروز شده است

وی بیان داشت: ایران به لطف حکمت و درایت رهبری فرزانه و آگاهی و پایداری ملت آن، بر محاصره و تحریم‌ها پیروز شده و در درگیری با استکبار جهانی معادلات جدیدی را تعیین کرده است.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی در پایان تأکید کرد: ما اطمینان داریم که جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی رهبری شجاع در مسیر امام خمینی (ره) حرکت می‌کند و ازمسائل ملت‌های های مستضعف حمایت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha