شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر اینکه اعتماد مردم سرمایه بدون جایگزین است، تصریح کرد: سرمایه بدون جایگزین یعنی هیچ چیزی را نمی‌توانیم به‌جای آن عرضه کنیم، باید برای حفظ اعتماد مردم وقت صرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای جامعه روحانیت مبارز استان قزوین با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن، گفت: الحمدلله امسال مردم حضور پرشورتری نسبت به راهپیمایی خودرویی سال گذشته داشتند و قدردان این حضور باشیم و از مردم استان تشکر می‌کنیم

وی با بیان اینکه می‌بایست فعالیت‌های خود را با جهت‌دهی‌های دینی هماهنگ کنیم، تصریح کرد: به عنوان مثال در ماه شریف رجب تاکید بسیار است که توبه و استغفار را جدی بگیریم و می‌بایست در این ماه به این مهم توجه داشته باشیم تا برای ماه شعبان و رمضان آماده شویم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: انتظار از روحانیون مبارز، انجام مأموریت‌های الهی است و نباید دوندگی‌ها برای حفظ خودمان و جناحمان باشد، بلکه باید برای تحقق آرمان‌های الهی و آرمان‌های امام و انقلاب باشد و این مهم را محور قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اهمیت صداقت اشاره کرد و افزود: همان‌طور که رهبری، صداقت را به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی معرفی کرد، ما نیز همین معنا را مورد توجه قرار دهیم و بر اساس صداقت کارهایمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب خیانت‌ها باشیم، بیان کرد: یک زمانی ممکن است برخی خیانت کنند و آدم‌های خوب را بزنند، مثلاً کسی برای تقویت حزب و جناح خودش با دروغ حرف‌هایی به جناح مخالفش می‌گوید و این عین خیانت است و چنین رفتارهایی مورد پذیرش دین قرار ندارد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: گاهی خیانت و نفاقی می‌بینیم که فقط از صهیونیست‌ها برمی‌آید و خیلی دیر می‌شود اگر زود به فکر حل این مسائل نباشیم، لذا باید هر روز برای تقویت فضای معرفتی، مومنانه و توجه به خدا تلاش جدی‌تری داشته باشیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: روحانیت مبارز، امام عرصه تبیین هستند و باید تبیین کننده پرورش دهند تا شاهد حضور نیروهایی در جامعه باشیم که توانایی تبیین در بخش‌های مختلف جامعه را دارند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم سرمایه بدون جایگزین است، خاطرنشان کرد: سرمایه بدون جایگزین یعنی هیچ چیزی را نمی‌توانیم به‌جای آن عرضه کنیم و باید برای حفظ اعتماد مردم وقت صرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب، مرحوم کاشانی و شهید مدرس الگوهای جامعه روحانیت مبارز هستند و نباید از سبک زندگی آنها فاصله بگیریم و یکدیگر را راهنمایی کنیم تا مسیر را با قدرت پیش ببریم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دشمن، اعتماد مردم را هدف قرار داده است و برخی اشتباهات که باعث مانور دشمن بر روی آنها می‌شود، بر اعتماد عمومی تأثیر می‌گذارد و باید مراقبت و راهنمایی کرد.

اعتماد مردم سرمایه بدون جایگزین است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha