شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
العمل

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین در آستانه یازدهمین سالروز آغاز انقلاب بحرین تمام قوای سیاسی و ملت بحرین را به وحدت و حفظ یکپارچگی فراخواند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، در آستانه یازدهمین سالروز انقلاب مردم بحرین جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای ضمن تبریک به ملت بحرین تمام نیروهای سیاسی معارض را به حفظ وحدت و یکپارچگی در برابر رژیم آل خلیفه فراخواند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

” یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ“

به مناسبت یازدهمین سالروز آغاز انقلاب با مجد و عظمتان در ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ به فرزندان ملت بزرگوار مان این مقاومت و ادامه در مسیر جهاد تا رسیدن به خواسته‌های مشروع را تبریک می‌گوییم. ملتی که تمام دستاوردها و ایثارگری‌ها را به خاطر تحقق کرامت و عدالت و آزادی تقدیم کرد.

همچنین نیروهای معارض بحرینی و تمام طیف‌های ملت را به یکپارچگی صفوف و توحید کلمه با شعار "متحد بر راه حق" در گفتار و عمل و هماهنگی بیشتر بین نیروهای معارض برای ایجاد و ساخت پروژه تکاملی انقلاب برای نابودی دیکتاتوری و استبداد و ظلم و طغیان دعوت می‌کنیم. دیکتاتوری که نماینده آن حکومت آل خلیفه فاسد مزدور استعمار و صهیونیسم است. رژیمی که در فروش وطن و به خطر انداختن حاکمیت گام‌های بلندی برداشته است.

یازده سال از انقلاب شکوهمند ما می‌گذرد و هیچ چیز در میدان تغییر نکرده است، بلکه بی عدالتی بیشتر شده و گریبان همه شهروندان به ویژه مجاهدین مخالف، به ویژه زندانیان سیاسی در زندان‌ها را گرفته است زندانیانی که در شرایط سخت زندگی می‌کنند. سیاست غفلت عمدی پزشکی در قالب انتقام و تاخیر در درمان، بحرین را تبدیل به زندان بزرگی کرده زندانی برای هر معارضی که صدای کرامت و عدالت و مساوات را بلند می‌کند و با دیکتاتوری و استبداد مخالف است.

جمعیت العمل اسلامی «امل» از نیروهای مخالف و مردم بحرین می‌خواهد تا در بزرگداشت یازدهمین سالگرد آغاز انقلاب شکوهمند ۱۴ فوریه، و تجدید میثاق، و تاکید بر خواسته‌های مشروع و عادلانه، و فاداری به خون شهدای ابرار مشارکت گسترده داشته باشند و بر موارد زیر تاکید می‌کند:

۱. مقامات ظالم و مستبد هر مقدار که گام‌هایی برای مصادره حق طبیعی مردم در انتخاب حکومتشان و اداره امور و انتخاب نظام سیاسی مناسب برای خود بردارند مشروعیت ندارند.

۲. راه حل طبیعی در بحرین این است که مردم بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند و ملت را صاحب حاکمیت کامل قرار دهیم، حاکمیتی که از آن قوانین و نظام‌های حکومت دمکراتیک عادلانه و خواسته‌ها و آرمان‌های مشروعشان صادر شود.

۳. شهروندانی که دارای ویژگی‌های شهروندی واقعی هستند، حق دارند در تمام زمینه‌ها سمتی داشته باشند و حق شخص یا خاندان دیگری نیست که منصب آنها را اشغال کند.

۴. جلوگیری به هر نحوی از بازگشت مفسدان و شکست خوردگان در اداره کشور به حکومت که در دوره قبل لطمات فاجعه بار و بزرگی را به کشور و مردم وارد کردند بلکه آنها باید محاکمه شوند.

یازدهمین سالروز انقلاب بزرگ بحرین را تبریک می‌گوییم و از خداوند پیروزی عاجل خواستاریم. رحمت بر شهدای ابرارمان، و آزادی و فرج فوری بر اسرای قهرمان و شفای عاجل برای مجروحان و بیمارانمان را از خداوند خواهانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha