شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت عمل اسلامی بحرین "امل" با صدور بیانیه‌ای، تمامی انقلابیون و ملت بحرین را به مشارکت در مراسم احیای سالگرد انقلاب دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت عمل اسلامی بحرین "امل" با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یازدهمین سالگرد انقلاب بحرین، تمامی انقلابیون و ملت بحرین را به مشارکت در مراسم احیای سالگرد انقلاب دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

” یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ“

به مناسبت انقلاب ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ میلادی، این پایداری و استمرار در جهاد ملت تا رسیدن به مطالبات قانونی تبریک می‌گوئیم و از تمامی جانفشانی هایی که برای تحقق کرامت، عدالت و آزادی صورت گرفته، تشکر می‌کنیم.

نیروهای انقلابی بحرین و تمامی اقشار ملت را به تحکیم صفوف و وحدت کلمه تحت شعار "در راه حق متحد هستیم" دعوت می‌کنیم و از نیروهای انقلابی می‌خواهیم برای ایجاد پروژه انقلابی متکامل و ریشه کن کردن دیکتاتوری، استبداد، ظلم و طغیان که رژیم فاسد آل خلیفه و مزدور استعمار و صهیونیسم، مظهر آن است، هماهنگی بیشتری داشته باشند.

یازده سال از انقلاب بحرین می‌گذرد و هیچ چیز تغییر نکرده، بلکه ظلم بیشتر شده، شهروندان به ویژه مجاهدان انقلابی و زندانیان سیاسی تحت فشار قرر گرفتند و زندانیان در نتیجه کوتاهی عمدی پزشکی و انتقام جویی در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند، به گونه‌ای که بحرین به زندان بزرگ انقلابیونی تبدیل شده که خواهان کرامت، عدالت، برابری و مخالف دیکتاتوری و استبداد هستند.

جمعیت عمل اسلامی بر موارد زیر تأکید می‌کند:

اول: مقامات ظالم و مستبد تا زمانی که حق طبیعی ملت در حکومت و اداره امور خود و انتخاب نظامی سیاسی مناسب را مصادره کند، مشروعیت ندارند.

دوم: راه حل طبیعی بحرین این است که ملت خودش در تعیین سرنوشت تصمیم بگیرد و بر اساس قوانین و نظام دموکراسی عادلانه که آرمان‌ها و خواسته‌های قانونی آن را تحقق می بخشد، صاحب حاکمیت کامل باشد.

سوم: شهروندانی که دارای خصوصیات شهروند حقیقی هستند، این حق را دارند که در تمامی زمینه‌ها حضور داشته باشند و این منحصر در فرد یا خانواده خاصّی نباشد.

چهارم: مفسدان و کسانی که در گذشته باعث فاجعه و خسارت بزرگ برای کشور و مردم شدند، تحت هیچ عنوانی نباید به حکومت برگردند، بلکه باید محاکمه شوند.

جمعیت عمل اسلامی "امل"

منامه – بحرین اشغالی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha