شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارشاد

ثقتی گفت: نماز موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه با ایجاد و گسترش علقه اجتماعی و تعهد در افراد نسبت به هنجارهای اجتماعی و تقویت نظارت همگانی برای جلوگیری از بروز این آسیب‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، رضا ثقتی، امروز در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان نماز و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در جامعه، اظهار کرد: نماز برای روح آدمی داروی شفابخشی است که موجب تأمین سلامت روح انسان می‌شود.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج نماز در جامعه تاکید کرد و افزود: نماز موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه با ایجاد و گسترش علقه اجتماعی و تعهد در افراد نسبت به هنجارهای اجتماعی و تقویت نظارت همگانی برای جلوگیری از بروز این آسیب‌ها می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان داد: تأثیرگذاری اقدامات فرهنگی به‌ویژه در حوزه نماز منوط به فراگیر بودن آن و همت همگانی در پیشگیری از برخی مسائل و مشکلات فرهنگی است.

ثقتی، خواستار گسترش تولید محتوا مرتبط به حوزه نماز با بهره‌گیری از ابزارهای هنری و رسانه‌ای شد و بیان کرد: این محتواها با نشر در فضای مجازی گسترش یافته و نقش تأثیرگذاری در ترویج فرهنگ نماز دارد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha