شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله علوی گرگانی

باید از مقام معظم رهبری تشکر کنیم که با حسن تدبیر خود مرکز خدمات حوزه را برای طلاب ایجاد کردند چرا که برای طلاب سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس مرکز خدمات  حوزه های علمیه و هیئت همراه که در دفتر معظم له برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر خدمات صورت گرفته از سوی این مرکز، اظهارداشت: خدمات شایسته ای انجام شده که جای تقدیر و تشکر داشته و این فعالیتها نشانه حسن مدیریت  است .

ایشان خطاب به حجت السلام والمسلمین ربانی افزودند: حسن  عمل و مدیریت در هر کاری  اثرگذار بوده و باید از مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی کنیم که  با حسن تدبیر این مرکز خدماتی را در حوزه ایجاد کردند .

این استاد حوزه علمیه با بیان این که حسن فعلی و فاعلی گاهی درکنار هم قرار می گیرد ابراز داشتند: خیلی ها دارای ویژگی های علمی خوبی هستند، ولی شاید نتوانند به خوبی ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهند .

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشت: مقام معظم رهبری، حسن عمل و تدبیر خوبی که برای حوزه های علمیه انجام دادند برای طلاب سرنوشت ساز است.

ایشان با بیان این که استقبال گسترده جوانان برای سربازی امام زمان (عج) رو به گسترش است افزودند: ورود به سربازی امام زمان(ع) سازگاری با همه شرایط سخت در عین علاقه مندی  در روند سال های تحصیلی است .

این استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کردند: خدمات رسانی به طلاب موجب دلگرمی بیشتر آنان به تحصیل می شود .

حضرت آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از  سخنان خود گفتند: معیشت، دغدغه اصلی تمام جامعه در حال حاضر است.

ایشان افزودند: گرانی و هزینه های سنگین زندگی یک واقعیت انکار ناپذیر است این مسئله برای همه سنگین بوده مخصوصا برای طلاب سخت تر است . 

معظم له گفتند: انتخاب احسن از بین طلاب و ممتازین باید صورت بگیرد تا فضلا و طلاب برجسته مورد شناسایی و تشویق قرار گیرند. 

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: رسیدگی به مسائل و مشکلات طلاب موجب رشد تحصیلی و کیفی آنان خواهد شد، باید به مشکلات طلبه ها رسید؛ چراکه آنان درآمد خاصی ندارند، تورم به شدت بالا و درآمد‌ها فوق العاده پایین است.

انتهای پیام 16/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha