چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست بصیرتی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: امروز همه نگاه‌ها به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و اگر دشمنان و استکبار جهانی اجازه می‌دادند، این انقلاب برای همه انسان‌ها برنامه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهرستان تاکستان به دشمنی و کینه و رزی دشمنان قسم خورده مردم و جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: آنان همواره در دوران فعالیت انقلاب، به دنبال ناامیدی مردم از حکومت اسلامی بودند که با یاری خداوند و پشتیبانی مردم با بصیرت، همواره شکست دشمنان در حال تکرار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه نگاه‌ها به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و اگر دشمنان و استکبار جهانی اجازه می‌داد، این انقلاب برای همه انسان‌ها برنامه داشت.

استاد حوزه، پیشرفت‌های امروز ایران در عرصه‌های مختلف را به برکت انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در سایه نهادینه کردن معنویت و در سایه ولایت فقیه و در سایه‌سار دستورات اسلام می‌توانیم به جاهایی که می‌خواهیم برسیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بر ضرورت خدمت شبانه‌روزی مسئولان به مردم، عنوان کرد: خدمت به این مردم عبادت است و مسئولان باید بدانند که هر چه دارند به برکت خون شهدا و حماسه‌های رزمندگان است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: کشور در عرصه مختلف فناوری، اقتصادی، نظامی و علمی دارای رتبه شده، در حالی که بسیاری از کشورها مانع ما بودند، و نه تنها مانع پیشرفت بودند بلکه در جاهای مختلف مشکل هم ایجاد می‌کردند، مثل جنگ تحمیلی و تحریم‌های مختلف در ۴۰ سال گذشته، که همگی سبب اقتدار، پیشرفت و اعتماد به دستاوردهای داخلی شده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: امروز همه کشورها به قدرت و عظمت ایران اسلامی معترف هستند و حتی کسانی که نسبت به ملت ایران بداخلاقی می‌کردند، صراحتاً ایران را قدرت مهم منطقه معرفی می‌کنند و این نشان دهنده جایگاه ملت ایران در جهان است.

نشست بصیرتی  در مدرسه علمیه شهرستان تاکستان برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha