شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست کمیته علوم تربیتی دبیرخانه حمایت از طرح های پژوهشی

حوزه/ حجت الاسلام حسین پناه گفت: تجربه نگاری تربیتی می‌تواند در قالب یک جشنواره مورد توجه حوزه قرار گیرد تا با اطلاع رسانی در این مورد تجارب مربیان در نقاط و مراکز مختلف به اشتراک گذاشته شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی حسین پناه عضو هیئت مدیر انجمن علمی علوم تربیتی حوزه در پانزدهمین نشست دبیرخانه حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه که با حضور اعضای کمیته علوم تربیتی جهت بررسی مسائل و اولویت‌های پژوهشی جامعه و نظام در این عرصه برگزار شد، گفت: نیاز است این دبیرخانه با مراکز آموزشی و پژوهشی مختلف ارتباط گیری کرده و به کشف مسائل تحقیقی بپردازد.

وی افزود: تألیف کتب درسی، حوزه و مردم با رویکرد تأکید بر مسائل کرونا و تعامل حوزه با نظام در حوزه تعلیم و تربیت می‌توانند از اولویت‌های پژوهشی آن باشند.

حجت الاسلام حسین پناه، خاطرنشان کرد: بررسی شاخص‌های طلبه معیار بویژه در گام دوم انقلاب اسلامی یکی دیگر از موضوعات پیشنهادی جهت حمایت حوزه است.

وی دروس اخلاق موجود در مدارس را قابل نقد دانست و گفت: باید دید این جلسات به چه سمت و سویی رفته، چه تعداد از آنها برقرارند و چه تعداد در طول دو سال اخیر به تعطیلی کشیده شده اند.

عضو هیئت مدیر انجمن علمی علوم تربیتی حوزه تصریح کرد: تجربه نگاری تربیتی می‌تواند در قالب یک جشنواره مورد توجه حوزه قرار گیرد تا با اطلاع رسانی در این مورد تجارب مربیان در نقاط و مراکز مختلف به اشتراک گذاشته شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha